1403/01/10 13:18


255153
تاریخ انتشار: 1397/08/04 23:06
پس از انجام اقدامات پلیسی متهم که خواهر شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: زن جوانی که به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب برادر خود مبالغی برداشت می کرد، توسط پلیس فتای این استان شناسایی و دستگیر شد.
روح الله شهبازی‌پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع شده است.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد، مشخص شد که مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حساب شاکی و طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که پس از انجام اقدامات پلیسی متهم که خواهر شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.
شهبازی پور بیان کرد: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن کرده و طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.
شهبازی پور با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و اطلاعات کارت ها، تصریح کرد: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری کنند.
رئیس پلیس فتای استان از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی‌شان را با دقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت را به صورت دوره‌ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند.
وی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG