1403/02/06 05:53


255186
تاریخ انتشار: 1397/08/08 22:37
وزارت امور خارجه دانمارک ساعاتی پیش، بدون ارائه هیچ مستنداتی مدعی شد دستگاه اطلاعاتی ایران در پی ترور مسئول شاخه گروهک تروریستی "الاحوازیه" در خاک این کشور بوده است.

در ادامه فضاسازی کشور‌های غربی علیه کشورمان، دانمارک امروز پس از طرح ادعا‌هایی بی‌اساس سفیر خود را از ایران فراخواند.
به گزارش پایگاهخبری عصرجهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه فضاسازی کشورهای غربی علیه کشورمان، دانمارک امروز پس از طرح ادعاهایی بی‌اساس، دنی عنان، سفیر خود را از ایران فراخواند.
به نقل از آی 24، این اقدام دانمارک پس از آن صورت می گیرد که کپنهاگ امروز ایران را به تلاش برای انجام یک عملیات ترور در خاک این کشور و هدف قرار دادن تروریست‌های مرتبط با حمله تروریستی چندی پیش اهواز متهم کرد.
وزارت امور خارجه دانمارک ساعاتی پیش، بدون ارائه هیچ مستنداتی مدعی شد دستگاه اطلاعاتی ایران در پی ترور مسئول شاخه گروهک تروریستی «الاحوازیه» در خاک این کشور بوده است.


 

بیشتر بخوانید:

فضاسازی جدید اروپایی‌ها علیه ایران؛ این‌بار در دانمارک


همچنین پیش‌تر، وزارت خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرده بود این کشور «مرتضی مرادیان»، سفیر جمهوری اسلامی ایران، را در ارتباط با انجام آنچه «فعالیت‌های غیرقانونی» در خاک دانمارک عنوان شده، برای نشست با مدیر دفتر سیاسی این وزارتخانه احضار کرده است.
اقدام امروز دانمارک در ادامه سناریویی هماهنگ از سوی کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد. تیرماه سال جاری نیز پلیس بلژیک اعلام کرد دو شهروند بلژیکی ایرانی‌تبار را که قصد بمب‌گذاری در همایش منافقین در پاریس را داشتند، بازداشت و در خودروی آنها یک بمب دست‌ساز حاوی ۵۰۰ گرم ماده منفجره کشف کرده است!




Copy Right 2013 Artmis.ORG