1403/01/31 06:06


255217
تاریخ انتشار: 1397/08/12 18:13
در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ شرکت کننده اسپوکس کار در ۶ رده سنی باهم به رقابت پرداختند

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، مسابقات اسپوکس(شمشیر زنی)  بانوان بین  باشگاهی  شهرستان  مسجد سلیمان  با  شعار  شادی  و  نشاط برگزار شد.
بنا به همین گزارش این مسابقات با هدف توسعه و گسترش این رشته مهیج در بین نوجوانان و جوانان و با شعار شاد و نشاط روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۸/۱۰ در سالن ورزشی جهاد واقع در منطقه بیبیان برگزار شد.
 در این  دوره از مسابقات بیش از ۵۰  شرکت  کننده  اسپوکس کار  در  ۶  رده  سنی  باهم  به  رقابت  پرداختند  که  در پایان  به نفرات  اول تا سوم  در هر  رده  سنی  جوایز  نفیسی  همراه  با  لوح  تقدیر از طرف   کمیته اسپوکس  هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان اهدا شد.
ساسان زکی پور ، سرپرست کمیته اسپوکس استان خوزستان ، رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان  مسجد سلیمان طی سخنانی افزود: ضمن عرض خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران این مسابقات که تلاش های زیادی برای توسعه این رشته در شهرستان مسجدسلیمان انجام داده اند، انشاالله قصد داریم با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان خوزستان ، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان در شش ماهه دوم سال این رشته را در سطح مدارس و در بین دانش آموزان دختر و پسر گسترش دهیم.
در پایان جا دارد از زحمات سرکار خانم سارا قنبری مسئول کمیته اسپوکس شهرستان مسجدسلیمان جهت برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر بنمایم.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG