1403/01/31 14:59


255275
تاریخ انتشار: 1397/08/19 22:06
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت که این حزب از سید کامل تقوی‌نژاد برای شهرداری تهران حمایت می‌کند.

عصرجهان-محمدصادق جوادی‌حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره 5 گزینه نهایی شورای شهر اظهار داشت: اعضای شورا باید در انتخاب نهایی خودشان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند تا تهران در چندسال باقی‌مانده یک شهردار مطمئن و کارآمد داشته باشد.
وی درباره انتقاد برخی چهره‌های اصلاح‌طلب به روند انتخاب شهردار تهران، گفت:‌ به‌هرحال کار بدون نقص در چنین انتخاب‌هایی نمی‌توان انجام داد. انتخابی که جامع‌الاطراف باشد و نقدی نداشته باشد سخت است اما اعضای شورا باید تلاش کنند گزینه نهایی مطلوب‌ مردم باشد و اگر این کار صورت بگیرد کار پسندیده‌ای است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی درباره حمایت حزب متبوعش از گزینه‌های  شهرداری تهران، اظهار داشت: شورای اعتمادملی از گزینه خودش که آقای سید کامل تقوی‌نژاد است حمایت می‌کند اما در نهایت نظر اعضای شورای شهر در این زمینه مهم است.
جوادی‌حصار درباره شایعه اجماع اصلاح‌طلبان بر سر شهردار شدن عباس آخوندی، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم این خبر صحت ندارد ولی آخوندی هم گزینه‌ای است که رای آورده و در 5 نفر نهایی قرار گرفته اما اینکه نفر آخر باشد به نوع تمایل نظر اعضای شورای و انطباق وعده و عمل گزینه‌ها با برنامه‌های شورای شهر ارتباط دارد.
بیوگرافی سید کامل تقوی‌نژاد
سید کامل تقوی‌نژاد معاون وزیر اقتصاد و درائی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور متولد ۱۳۴۳ شهرستان لنده (کهگیلویه و بویراحمد) است
تقوی‌نژاد پس از پایان تحصیلات خود در دانشکده علوم اجتماعی و مدیریت دانشگاه تهران به عنوان کارشناس اجتماعی در نخست وزیری مشغول به کار شد.
مدیر عامل بانک سپه، معاونت وزیر تعاون، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان در کارنامه شغلی سید کامل تقوی‌نژاد دیده می شود
سید کامل تقوی‌نژاد جانباز و با سابقه ۱۶ ماه حضور داوطلبانه در جنگ ایران و عراق عضو حزب اعتماد ملی است




Copy Right 2013 Artmis.ORG