1403/02/01 13:16


255430
تاریخ انتشار: 1397/09/06 23:45
وقتی معامله ای نباشد پس پولی نیز برای دارو جابجا نمی شود.

عصر جهان-مسعود پزشکیان در مورد تحریم‌‎های دارویی ایران گفت: وقتی مشکل مالی وجود داشته باشد یعنی دارو نیز تحریم است، وقتی نمی توان پول را جابجا کرد یعنی اینکه همه چیز حتی دارو نیز تحریم است
نایب رئیس مجلس شورای در گفت‌وگو با عصر ایران با اشاره به سخنان مسؤولان آمریکایی مبنی بر اینکه دارو مشمول تحریم نیست اظهار داشت: آنها می‌گویند که دارو تجهیزات پزشکی را تحریم نکرده‌اند اما کجا را برای جابجایی پول دارو در نظر گرفته اند؟ تمام شرکت ها را در آن سیستم تحریم کرده است. گفته‌اند کلا معامله‌ای انجام نشود و وقتی معامله ای نباشد و پولی رد و بدل نشود پس پولی نیز برای دارو جابجا نمی شود که دارو وارد شود.
نماینده تبریز تاکید کرد: اگربا هم بنشینیم و درست فکر و عمل کنیم با این بحران با قدرت عبور می کنیم ، راه‌های ساده ای برای برون رفت از این مشکلات و موانع وجود دارد .
عضو کمیسیون بهداشت و درمان  با تاکید بر حفظ وحدت در کشورگفت: اگر می خواهیم ازاین شرایط عبور کنیم باید به نظرات کارشناسان واقعی و عالم اهمیت بدهیم نه کسانی که ریش گذاشته اند و می‌گویند جزاین جناح‌ هستیم را بگویم اینها کارشناس هستند .
وزیر بهداشت دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: باید همه به این باور و اعتقاد برسیم  که باید در مقابل قلدری و زورگویی ایستاد این باور نباشد علم و وحدت هم باشد به جایی نمی رسیم .




Copy Right 2013 Artmis.ORG