1403/01/09 20:45


255445
تاریخ انتشار: 1397/09/07 21:52
در متن پاسخ 9 بندی هدایت‌خواه به سخنان غلامرضا تاجگردون عنوان شد؛
من (هدایتخواه) از ایشان(تاجگردون) می‌پرسم: آیا بنده به شعور مردم توهین کرده‌ام یا کسانی که با مظلوم‌نمایی و تحریک احساسات، از پاسخگویی به مطالبات به حق مردم در شرایط کنونی که اتفاقاً خود ایشان بعنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از مسببان اصلی این شرایط است طفره می‌رود؟

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، ستار هدایت خواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا با ارسال متنی به سایت خبری پاسخ اظهارات غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت را داد.


متن دریافتی به شرح زیر است:
جناب آقای تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در محفل جشنی که به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شده بود و قاعدتاً بایستی در این محفل پیرامون شخصیت و سیره این دو بزرگوار سخن گفته شود (که البته از عهده ایشان خارج است) و احتمالاً هزینه‌های برنامه جشن و تبلیغات وسیع آن از بیت المال تأمین شده بود که بیشتر به یک تجمع انتخاباتی وتبلیغاتی زود هنگام شبیه بود مطالبی افاضه فرموده که برای تنویر افکار عمومی لازم میدانم چند نکته را یادآورشوم:
۱)در پاسخ آن بخش از سخنان ایشان که حاکی از کمال ادب وی در گفتار است فقط به استناد آیات ۶۳ سوره فرقان و ۵۵ سوره قصص عرض می‌کنم: «سلام علیکم»
۲)بخشی از عبارات نسنجیده و مغشوش ایشان را نیز به حساب بیماری‌شان نهاده و جداً از خداوند برای او شفا و بهبودی طلب می‌نمایم.
۳)ایشان به شیوه مرسوم خود و جریان متبوعش با غوغاسالاری و تحریک احساسات مردم نگارنده را متهم به توهین به شعور مردم نموده است؛ لذا من از آقای تاجگردون می‌پرسم:
– اگر کسی بگوید بنی صدری که بیش از یازده میلیون رأی از مردم گرفت انقلابی نبود، آیا به مردم توهین کرده است؟؟!
– اگر کسی بگوید آقای خاتمی که بیش از بیست میلیون رآی از مردم گرفت و طبق گفته بزرگان «باغی» (یعنی شورشگر علیه نظام و انقلاب) است و اتفاقآ مراد آقای تاجگردون بوده، انقلابی نیست، آیا به شعور مردم توهین کرده است؟؟!
-اگر کسی بگوید آقای روحانی که بیش از ۲۳ میلیون رأی از مردم گرفته و آقای تاجگردون حاضر است با او به جهنم برود (طبق اظهارات خودش) و با بی‌تدبیری‌هایش شرایط وخیم اقتصادی کنونی را بر مردم تحمیل کرده است، انقلابی نیست، آیا به شعور مردم توهین کرده است؟؟
۴)من از ایشان می‌پرسم: آیا بنده به مردم گچساران توهین نموده‌ام یا کسی که با برنامه ریزی خود و اطرافیانش، با نیمه تعطیل نمودن ادارات و استفاده از امکانات عمومی، به بهانه استقبال، کارناوال تبلیغاتی و انتخاباتی در شهر راه می‌اندازد؟؟ آیا بنده به شعور مردم توهین کرده‌ام یا کسانی که با مظلوم‌نمایی و تحریک احساسات، از پاسخگویی به مطالبات به حق مردم در شرایط کنونی که اتفاقاً خود ایشان بعنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از مسببان اصلی این شرایط است طفره می‌رود؟
۵)تصور می‌کردم که پاره ای از هواداران متعصب آقای تاجگردون نخواسته‌اند و یا نتوانسته‌اند مفهوم سخن بنده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان را دریابند. ولی گویا ایشان نیز از سر عجله و بی توجهی یا تجاهل به مبنای آن اظهارات که یکی از مباحث مهم در حوزه علوم سیاسی است پی نبرده است، و آن اینکه آیا مقبولیت و محبوبیت (به دلیل کثرت رأی در روزگار ما و یا بیعت در گذشته)، دلیل بر مشروعیت و حقانیت و یا انقلابی‌گری است؟ بدیهی و معلوم است که در فرهنگ دینی و الهی ما به هیچ‌وجه مقبولیت و محبوبیت به تنهایی دلیل بر مشروعیت و حقانیت نیست، چرا که ممکن است فردی یا جریانی با تطمیع، وعده مقام و پول و تهدید و ارعاب یا تزویر و فریب و… رأی یا بیعت مردم را به دست بیاورد اما فاقد شرایط و روحیات انقلابی‌گری باشد.
بر این اساس در آن جلسه دانشجویی گفته شد، اگر محبوبیت و مقبولیت را دلیل بر مشروعیت و انقلابی‌گری بدانیم باید یزید را نیز انقلابی بدانیم.
کجای این سخن یعنی اینکه فلان آقا یزید و پدر و مادرش، پدر و مادر یزید هستند؟
البته از کسی که اطلاعاتش در زمینه مسائل مبنائی و منطقی اندک است شاید انتظاری بیش از این نباشد.
۶)آقای تاجگردون! انقلابی‌گری یعنی اینکه در روزگار فتنه، پشت سر ولی بر فتنه و فتنه گران بتازیم و چهره کریه آنان را برای مردم افشا کنیم یا اینکه حتی برای یکبار از آنان ابراز برائت و تنفر نکنیم؟
-آقای تاجگردون! انقلابی‌گری یعنی اینکه از کسی که «باغی» علیه نظام و انقلاب است و با ارتباط با ملک عبدالله و جورج سوروس یهودی، زمینه کودتای رنگین علیه نظام و انقلاب را فراهم می‌کند اظهار برائت کنیم یا اینکه به او اظهار ارادت کنیم و به دستبوسی ایشان برویم؟
– آیا انقلابی‌گری یعنی اینکه در چینش نیروها برای مدیریت استان، شایسته سالاری و پاکدستی و امانتداری و خدمتگزاری را ملاک قرار دهیم یا بر اساس روابط خویشاوندی و باندی کسانی را بر مردم مسلط کنیم که هم‌اکنون پرونده‌هایشان به دلیل سوءاستفاده‌ها و تخلفات عدیده در حال رسیدگی است؟؟
-عدالتخواهی یعنی اینکه در توزیع فرصت‌ها و منابع، عدالت را معیار و مبنا قرار دهیم یا باج‌خواهی و تبعیض را؟
۷)ایشان بر خلاف «شعار زنده باد مخالف من» جریان متبوعش که حتی تظاهرات علیه خدا و انتقاد از امام معصوم (ع) را جایز می‌شمرد، از دعوت اینجانب برای سخنرانی در یادواره شهدا در شهر گچساران اظهار نگرانی می‌کند. این هم یکی دیگر از مصادیق توهین به شعور مردم!
۸)نکته دیگری که آقای تاجگردون خوب است جواب بدهد این است که اگر در سخنان بنده جرمی هست چرا شورای نگهبان مرجع رسیدگی شود نه قوه قضائیه؟ جزاین است که ایشان همه چیز را با عینک انتخابات می‌بیند و هر جلسه ای را جلسه انتخاباتی تلقی می‌کند و احیاناً هم نگران آینده …
۹) البته طبق گفته قبلی خودش که ترجیح می‌دهد با آقای روحانی به جهنم برود و بنده با آقای رئیسی به بهشت بروم، دیداری در قیامت بین من و ایشان نخواهد بود، ولی چرا دیدار به قیامت؟! بنده رسماً اعلام می‌کنم هر وقت آقای تاجگردون اعلام آمادگی کند در یک برنامه زنده تلویزیونی در منظر و محضر همه مردم عزیز استان و یا در یک محفل دانشگاهی و دانشجویی در خصوص شاخص‌های انقلابی گری مناظره داشته باشیم؛ لذا منتظر اعلام آمادگی ایشان هستیم.
والسلام علی من اتبع الهدی




Copy Right 2013 Artmis.ORG