1403/01/09 15:48


255459
تاریخ انتشار: 1397/09/09 22:19
شاگردان علیرضا مرزبان که در هفته سیزدهم در شمال موفق شده بودند سپیدرود رشت را مغلوب نمایند.در این دیدارخانگی هم با ارائه یک بازی هوشیارانه و با برتری در برابرشاگردان مجید جلالی که طی چندهفته ی اخیر امتیازات زیادی را از دست داده و حال روزخوشی ندارند جمع امتیازات خود را به عدد چهارده رسانند.

عصرجهان؛ محمد ابولیان(نوروزی)
نفت مسجدسلیمان (۱)...پیکان تهران(۰)


⚽گل: دقیقه (۵)پیمان میری
🔸کارت زرد: صادق بابا احمدی نفت -مسجدسلیمان/آرمان قاسمی- پیکان تهران
▪داور: جوادرحیم زاده
▪هفته برگزاری: چهاردهم لیگ برترجام خلیج پارس
▪ورزشگاه: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
▪روزبرگزاری: آدینه ۹آذرماه ۹۷
▪تماشاگر: ۷هزار نفر
▪آغازبازی: ۱۵:۱۵
▪بازیکن برترمیدان: حبیب فرعباسی/نفت مسجدسلیمان
⚪نفت مسجدسلیمان:
حبیب فرعباسی، سیدمحمد حسینی، اکبرآفاقی(۶۱-عباس عسکری)، حسین دوستدار، علی علیزاده، مجتبی بیژن، پیمان میری(۶۳-میلاد میداودی)، موسی کولی بالی، اسماعیل شریفات (۱+۹۰-مجیدخدایی اصل)، صادق بابا احمدی، حکیم نصاری
▪سرمربی: علیرضامرزبان
⚪پیکان تهران:
وحیدشیخ ویسی، مگناباتیستا، ابولفضل ابراهیمی(۵۲-سعید واسعی)، حجت حق وردی، علی  حمودی،مهدی مومنی(۵۹-محمدقاضی)، سجادمشکل پور، آرمان قاسمی، فراز امامعلی (۶۵-شاهین ثاقبی)، سامان نریمان جهان
▪سرمربی: مجیدجلالی


🔸در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر و از هفته ی چهاردهم این مسابقات نفت مسجدسلیمان در ادامه روند روبه رشد خود در دیداری خانگی در حضور تماشاگران پر شورش در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم بحران زده پیکان تهران رفت و با تک گل پیمان میری که در نیمه نخست این بازی مهیج و دیدنی بدست آمد به سومین برد این فصل و نخستین پیروزی خانگی خود دست یافت.
شاگردان علیرضا مرزبان که در هفته سیزدهم در شمال موفق شده بودند سپیدرود رشت را مغلوب نمایند.در این دیدارخانگی هم با ارائه یک بازی هوشیارانه و با برتری در برابرشاگردان مجید جلالی که طی چندهفته ی اخیر امتیازات زیادی را از دست داده و حال روزخوشی ندارند جمع امتیازات خود را به عدد چهارده رسانند.
⚽جریان گل: دقیقه (۵) نیمه نخست پس از اینکه توپ با دست مدافع تیم میهمان برخورد کرد،رحیم زاده بی درنگ در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را بسود زردجامگان نفت  نشانه گرفت، پیمان میری پشت توپ قرارگرفت اما شیخ ویسی با واکنشی مناسب ضربه وی را دفع کرد ولی در برگشت میری موفق شد دروازه پیکان را بازکند و اینچنین تک گل پیروزی بخش میزبان را به ثمر رساند.


پیوست خبر به نقل از سایر رسانه ها
زردپوشان نفت در دقیقه 58 شانس زدن گل دوم را یافتند اما ضربه اکبر آفاقی دقت لازم را نداشت و پس از برخورد به مدافع پیکان به کرنر رفت. متعاقب آن نیز شوت زمینی سعید واسعی در دستان حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفت جای گرفت. پس از آن هم وحید شیخ‌ویسی در دقایق 64 و 66 با واکنش‌های مناسب مانع از به ثمر رسیدن دو ضربه متوالی اسماعیل شریفات شد.
پیکانی‌ها در دقیقه 83 تا مرز زدن گل تساوی پیش رفتند که ضربه سر خطرناک عیسی آل‌کثیر با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان به خارج رفت. مهاجم خوزستانی پیکان در آخرین لحظات مسابقه فرصت دیگری را از دست داد تا این جدال حساس با پیروزی یک – صفر نفت مسجدسلیمان تمام شود.
نتایج هفته 14 لیگ برتر ایران
چهارشنبه 7 آذر 1397
فولاد     1 - 1     ذوب آهن     
پنجشنبه 8 آذر 1397
نساجی مازندران     2 - 2     سپیدرود رشت     
ماشین‌سازی‌تبریز     0 - 1     پرسپولیس     
استقلال     3 - 0     صنعت نفت آبادان     
جمعه 9 آذر 1397
سپاهان     1 - 0     پدیده     
نفت‌ م.سلیمان     1 - 0     پیکان     
سایپا     1 - 1     استقلال خوزستان     
شنبه 10 آذر 1397
پارس جنوبی جم     -     تراکتورسازی     15:00


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG