1403/02/06 19:52


255522
تاریخ انتشار: 1397/09/17 23:25
اسماعیلوندی رئیس شورای شهر ایذه: با پیگیری و تلاش میشود از مقامات کشوری جهت عمران و آبادانی ایذه کمک گرفت

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان، شهرداری شهرستان ایذه به دلیل کمبود ارزش افزوده و درآمد همیشه از لحاظ مالی مشکل دارد، هفته گذشته چند تن از اعضای شورای شهر و شهردار ایذه جهت رفع مشکلات و درخواست کمک از مقامات عالی رتبه به پایتخت سفر کردند.


غلام اسماعیلوندی رئیس شورای اسلامی شهر ایذه در این خصوص گفت: قطعا با تلاش، پیگیری و دیدار با وزرا و مقامات کشوری میتوان به عمران و آبادانی ایذه کمک کرد.
اسماعیلوندی افزود: در این سفر با دکتر جمالی نژاد معاونت عمرانی وزارت کشور دیدار کردیم و از ایشان درخواست ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی، مبلغ ۵ میلیارد تومان وام جهت خرید تجهیزات برای سایت دفن زباله راسفند که واقعا یکی از مسائل بحرانی شهرداری محسوب میشود و همچنین اختصاص سهمیه شهرداری ایذه از اعتبارات سازمان شهرداری های کشور داشتیم.
وی ادمه داد: سپس با دکتر مختاری معاونت دکتر جمالی نژاد دیدار کردیم و ازآن جهت که شهرستان ایذه شرایط جذب سرمایه گذار را در امور مختلف دارد در مورد جذب سرمایه گذار مفصل بحث کردیم و ایشان قول مساعدت و همکاری را دادند.


اسماعیل وندی تسریح کرد: سپس با دکتر جلیلی معاونت وزیر اقتصاد جلسه داشتیم و ایشان هم از طریق تماس تلفنی با بنیاد سینمایی کشور جهت در اختیار گذاشتن تجهیزات و وسایل مورد نیاز سینما شهرداری( مرکزی) هماهنگی های لازم را انجام دادند و سپس پیگیر وضعیت ارزش افزوده شهرداری ایذه شدند.
اسماعیلوندی ادامه داد: با دکتر مسیح معاونت محترم ارزش افزوده هم در همین خصوص جلسه داشتیم و مشکلات شهر و شهرداری ایذه را پیگیر شدیم و در مورد جذب اعتبار در خصوص بحث آلاینده های نفتی از وزارت نفت هم ساعت ها بحث شد ودر پایان ایشان قول همکاری را دادند
اسماعیل وندی گفت:در پایان سفر هم با دکتر خادمی معاون عمران و زیر ساخت های وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتیم ، آقای خادمی در این دیدار گفتند در حال حاضر بنا به مشکلاتی این وزارت متاسفانه قیر ندارد ولی هنگام جذب قیر به اولین شهری از کشور که سهمیه قیر اختصاص داده خواهد شد ایذه است، همچنین ایشان قول همکاری و دستورات لازم جهت ۳ کیلومتر آسفالت ورودی های شهرستان را هم دادند.
اسماعیلوندی درپایان گفت: از صبر ،منش و مهمان نوازی مقامات کشوری و همچنین پیگیری مشکلات توسط آنان تقدیر کرد، در ضمن اسماعیلوندی از خادمی نماینده مردم شریف ایذه و باغملک در خانه ملت و برومند سخنور مسئول برنامه ریزی شهرداری ایذه جهت هماهنگی دیدار با مسئولین و مقامات کشوری تقدیر کرد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG