1403/01/10 19:03


2583
تاریخ انتشار: 1393/08/17 11:25
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
لدنی‌ نژاد اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده این است که برخی شهروندان به لحاظ شرعی منعی برای استفاده از انشعاب غیرمجاز برای خود نمی بینند. لدنی‌ نژاد اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده این است که برخی شهروندان به لحاظ شرعی منعی برای استفاده از انشعاب غیرمجاز برای خود نمی بینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -سید علی لدنی‌ نژاد صبح  شنبه به خبرنگاران گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه آب شرب به وضوح به چشم می خورد وجود انشعابات غیر مجاز در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج است.

وی بیان کرد: در برخی محلات شهر یاسوج بیش از ۵۰ درصد انشعابات غیرمجاز و پشت کنتوری هستند.

لدنی‌ نژاد اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده این است که برخی شهروندان به لحاظ شرعی منعی برای استفاده از انشعاب غیرمجاز برای خود نمی بینند.
وی با بیان اینکه آبفای شهری با راه اندازی گشت ویژه تخلفات آب در صدد برخورد قاطع با متخلفان برآمده است، افزود: آبفا در این مسیر با جدیت ورود پیدا کرده است ولی برخوردهای قهری به تنهایی چاره ساز نیست و در این مسیر و برای کاهش این معضل اجتماعی باید هم‌افزیی بیشتری بین دستگاه ها و نهادهای مردمی به وجود آید.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب شرب گفت: یرای رسیدن به این هدف همه دستگاه های فرهنگی و رسانه‌ ها باید به کمک آبفای شهری بیایند.

لدنی نژاد تصریح کرد: روحانیون و امامان جماعت در تبیین مسائل شرعی مربوط به مصرف بی‌رویه و استفاده از انشعابات غیرمجاز نقش موثری دارند.

وی افزود: بطور قطع اگر در این زمینه آگاهی رسانی شود و مسائل شرعی مربوط به این تخلف در بین اقشار مختلف جامعه تبیین گردد تمایل به استفاده از انشعابات غیرمجاز نیز محدودتر خواهد شد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG