1403/01/10 12:55


265758
تاریخ انتشار: 1397/10/15 00:14
رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین پیام توییتری خود به حزب دموکرات برای مطرح کردن احتمال استیضاح خود حمله کرد.

دونالد ترامپ -رئیس جمهور آمریکا- با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: «همانطور که بارها گفته‌ام، اگر دموکرات‌ها مجلس نمایندگان یا سنا را در اختیار بگیرند، اخلال در بازارهای مالی ایجاد خواهد شد. ما (جمهوری‌خواهان) در سنا پیروز شدیم و آنها (دموکرات‌ها) در مجلس نمایندگان. اوضاع آرام خواهد شد. آنها فقط به این علت می‌خواهند مرا استیضاح کنند، چون می‌دانند که نمی‌توانند در انتخابات سال 2020 پیروز شوند؛ موفقیت‌های (من) بسیار زیاد است!»

ترامپ همچنین در توئیت دیگری خطاب به دموکرات‌ها نوشت: «چگونه رئیس‌جمهوری که چه بسا در بزرگترین انتخابات همه دوران‌ها پیروز شد و مرتکب هیچگونه خطایی نشده است (هیچگونه تبانی با روسیه صورت نگرفته است، این دموکرات ها بودند که تبانی کردند)، و همچنین موفق‌ترین دو سال نخست فعالیت را در مقایسه با هر رئیس‌جمهور دیگری داشته و با 93 درصد محبوبیت، محبوبترین جمهوری‌خواه در تاریخ این حزب است، را می‌خواهید استیضاح کنید؟»

پیام توییتری ترامپ واکنشی به اظهارات روز گذشته نانسی پلوسی، رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکاست که در اظهاراتی، احتمال استیضاح وی را از سوی دموکرات‌ها در مجلس جدید رد نکرد.

دموکرات‌ها نوامبر گذشته با پیروزی در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، پس از 8 سال کنترل مجلس نمایندگان را در دست گرفتند و اولین نشست مجلس جدید نیز روز گذشته با انتخاب پلوسی به عنوان رئیس برگزار شد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG