1403/01/10 14:07


265791
تاریخ انتشار: 1397/10/17 23:04
طبق وعده استاندار خوزستان فردا باید مشکل آب مردم اهواز حل شود وعده‌ای که اهوازی‌ها امیدوارند مثل سایر وعده‌ها بر زمین نماند و از خود این سوال را می پرسند که آیا فردا آب خوش از گلوی مردم اهواز پایین می‌رود؟

یک ماهی می‌شود که بی‌آبی روزانه در مناطق مختلف اهواز موجب گلایه‌مندی شدید مردم شده است.
روزانه پیام‌های زیادی از شهروندان اهوازی به دست تحریریه خبرگزاری فارس می‌رسد که همگی از قطعی چندساعته آب و یا افت شدید فشار آب شکایت دارند و از عدم پاسخگویی آبفای اهواز هم کلافه شده‌اند.
نمونه ای از پیام‌های مردمی
یک مادر از مهدیس برای ما نوشته است "سلام تو رو خدا بگید ما بدونیم دادمونو  به کی بگیم، دو ماهه ما آب نداریم، خدا راضیشه، ما تو مهدیس هستیم میگن افت فشاره، آخه چقدر، شب دو ساعتی میومد ذخیره میکردیم اونم نیست"
زهرا در پیامی گفته است"یعنی ما تا کی باید این بی ابی رو تحمل کنیم؟،دارن دق مرگمون میکنن.
همین آب گند رو هم ازمون گرفتن، واسه خودم متاسفم ک عمرم داره توی و بدترین شهر دنیا میگذره"
علت بی‌آبی؟
مدیر آبفای اهواز که مردم از عملکرد وی دل‌خوشی ندارند علت بی‌آبی را "شکسته شدن لوله انتقال آب غدیر به اهواز" اعلام کرده است طبق گفته مسوولان استان، شکستگی این لوله در بارندگی‌های اخیر موجب شده است تا اهواز 60 درصد از منبع اصلی تأمین آب خود را از دست بدهد.
فردوس کریمی گفته بود "متولیان تعمیر این پروژه انتقال آب گفته‌اند تعمیرات تا پایان سال 97 طول می‌کشد" امروز هم  معاون طرح و توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان از وقفه‌هایی که بارش باران و وقوع سیلاب در عملیات تعمیر کانال پای پل ایجاد کرده خبر داد و  گفت همچنان بر روی قولی که داده‌ایم هستیم و امیدواریم در زمان اعلام‌شده عملیات تعمیر را به اتمام برسانیم.
قول استاندار
استاندار خوزستان در واکنش به بحران بی‌آبی اهواز در 11 دی‌ماه وعده داد که مشکل قطع آب اهواز تا هفته آینده حل می‌شود وی تأکید کرد آب شرب مورد نیاز شهرهای اهواز، حمیدیه، باوی و کارون ظرف یک هفته آینده از طریق کانال سلمان تأمین می‌شود و این کانال به طور موقت جایگزین طرح آب‌رسانی غدیر خواهد شد.
به گزارش فارس،طبق وعده استاندار فردا باید مشکل آب مردم اهواز حل شود وعده‌ای که اهوازی‌ها امیدوارند مثل سایر وعده‌ها بر زمین نماند و از خود این سوال را می پرسند که آیا فردا آب خوش از گلوی مردم اهواز پایین می‌رود؟ باید منتظر ماند و چشم به شیرهای آب خشکیده در اهواز دوخت!




Copy Right 2013 Artmis.ORG