1403/01/10 13:32


265815
تاریخ انتشار: 1397/10/20 18:40
سرپرست باشگاه استقلال خوزستان به دلیل بیماری از سمت خود استعفا کرد.

عصرجهان-محمد رحیمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان، اظهارکرد: محمد اسدمسجدی، سرپرست باشگاه به دلیل بیماری و مشکل قلبی از سمت خود استعفا داد، البته هنوز کسری غفوری، مدیرعامل گروه ملی ایران تصمیمی در این زمینه نگرفته است.
وی بیان کرد: ‌باتوجه به این‌که آقای اسدمسجدی کاملا به شرایط و مسایل باشگاه تسلط دارد، بسیار علاقه‌مند هستیم که به فعالیت خود در این سمت ادامه دهد و به ما کمک کند، البته در این مدت از نظر جسمی و روحی روانی به او فشار وارد شد و اکنون نیز اولویت با سلامتی او است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت:‌ قرار است به زودی جلسه‌ای در این زمینه با حضور اعضای هایت‌مدیره گرفته شود که امیدوارم آقای اسدمسجدی در سمت رییس هیات‌مدیره بماند. به هرحال این موضوع نیز به تصمیم او و آقای غفوری بستگی دارد.
وی در ادامه با بیان این‌که امیدوارم قرارداد با شرکت ایرانسل هرچه سریعتر منعقد شود، عنوان کرد: چند روز پیش نیز در این زمینه جلسه‌ای در استانداری خوزستان داشتیم و فکر می‌کنم این قرارداد اوایل هفته آینده به امضا برسد تا بتوانیم پول بازیکن خارجی‌مان را پرداخت کنیم.
رحیمی ادامه داد: مشکلاتی در بحث انعقاد این قرارداد با شرکت ایرانسل وجود داشت که باعث تعلل در کار شد و این‌که گفته می‌شود باشگاه استقلال خوزستان در گرفتن چک مورد نظر کم‌کاری داشت، درست نیست و اکنون نیز چشم انتظار عقد این قرارداد هستیم/ایسنا

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG