1403/02/01 16:34


2659
تاریخ انتشار: 1393/08/22 18:12
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
سید محمدعلی تقوی: با ارئه آماری از جمعیت استان اظهار داشت:جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد 693615 نفر می باشد که سهم شهرستان گچساران از این برآورد 124480 می باشد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان -پیش از ظهر امروز جلسه شورای اداری روسای ثبت احوال استان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گچساران و با حضور فرماندار گچساران ،مدیر کل ثبت احوال استان و روسای ادارات ثبت احوال شهرستانها در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
عبدالرحیم رحیمی ضمن خیرمقدم و تشکر از  حضور مدیر کل محترم و روسای ادارات شهرستانها درگچساران  تشکر نمودند و اظهار داشت:به رسم ادب بر خود فرض دانستم از تشریف فرمائی شما قدردانی نماییم .
فرماندار گچساران با توجه به فعاليت هاي چشم گير كاركنان ثبت احوال كه گام هاي مهمي در زمينه خدمات رساني به مردم برداشته اند خاطر نشان كرد: اسناد سجلي مهم تر ين سند هويتي يك فرد درجامعه است كه نقش اساسي دربرنامه ريزي و تدوين برنامه هاي توسعه اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي دارد و مي تواند دراجراي دقيق و به موقع ثبت وقايع حياتي و هم چنين در پردازش اطلاعات و آمار موثر باشد.
 مدیر کل ثبت احوال استان نیز در ادامه با ارئه آماری از جمعیت استان اظهار داشت:جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد 693615 نفر می باشد که سهم شهرستان گچساران از این برآورد 124480 می باشد .
وی با بیان این مطلب که آمار ولادتهای سطح استان حاکی از رشد 4 درصدی نسبت به شش ماهه اول سال گذشته می باشد افزود:متاسفانه بالا رفتن سن ازدواج در استان ما و بویژه شهرستان گچساران نگران کننده است و مسئولین باید در این رابطه چاره اندیشی نمایند تا دارای استانی جوان و سرزنده بوده و بتوانیم تعادل در هرم جمعیتی برقرار نماییم.




Copy Right 2013 Artmis.ORG