1403/01/10 03:08


266067
تاریخ انتشار: 1397/11/22 01:27
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای خودرو و لوازم داخل خودرو با 12فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی حسینی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری 12 حين گشت زني هدفمند يك دستگاه خودروی پرايد سرقتی در حال تردد را شناسایی و برای توقیف آن دستور ایست دادند.


وی افزود: راکب خودرو پس مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز در یک عملیات ضربتی وسیله نقلیه را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس علاوه بر سرقت خودرو مذکور از شهرستان همجوار به 11 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان مسجدسلیمان نیز اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده  تحویل مرجع قضائی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هنگام ترك خودروی خود دقت کنید که درب ها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل بازدارنده مجهز کنید و وسايل شخصي (کيف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد قرار ندهید.




Copy Right 2013 Artmis.ORG