1403/01/28 19:36


276093
تاریخ انتشار: 1397/11/25 14:21
معاون تعزیرات استان خوزستان در پی حادثه تروریستی زاهدان، شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان وطن را به مردم شریف ایران و خانواده های این عزیزان تسلیت گفت.

عصرجهان-معاون تعزیرات استان خوزستان در پی حادثه تروریستی زاهدان، شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان وطن را به مردم شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفت و برای مجروحان‌ای حادثه سلامتی کامل را خواستار شد.
متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ. بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 شهادت جمعی از دلاوران و سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی تروریستهای کـوردل را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر«عج» ، مقام معظم رهبری، همکاران شان و همه خانواده‌های معـزز این شهدای والا مقام تبـریک و تسلیت عرض نموده و برای مجـروحان این حادثه تروریستی شفـای عاجل را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمائیم.
سید "محمد حسین جعفری
معاون تعزیرات استان خوزستان
شایان ذکر است شامگاه ( چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) خودرویی در محور خاش- زاهدان حوالی ۶۵ کیلومتری زاهدان در مسیر اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران گرفت،  زمانی که اتوبوس قصد سبقت گرفتن از این خودرو حامل مواد منفجره را داشت، خودروی انتحاری از سمت شاگرد به اتوبوس برخورد می کند و انفجار صورت می‌گیرد.در این حادثه تروریستی 27 نفر از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.
در تصویر زیر همسر و فرزند یکی از شهدای حادثه ترویستی در انتظار ورود پیکر عزیزشان در فرودگاه بدر اصفهان هستند

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG