1403/01/10 14:58


276184
تاریخ انتشار: 1397/12/10 19:37
هفته بیستم لیگ برتر؛
نفت مسجدسلیمان موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را به نساجی زده و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

عصرجهان-تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در یک دیدار حساس و نفس‌گیر با نتیجه 2 بر 2 برابر حریف شمالی خود یعنی نساجی متوقف شد.
حامد شیری در دقیقه 29 و توتادزه در دقیقه 82 گل‌های شاگردان جلالی را زدند و اسماعیل شریفات و میلاد خدایی اصل در دقایق 88 و 95 برای میزبان گلزنی کردند.
نفتی‌ها با این یک امتیاز با 18 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند و نساجی نیز با 22 امتیاز نهم است.
هفته بیستم لیگ برتر/ استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
داور: محمدحسین ترابیان  کمک ها: علیرضا ایلدروم – امیرمحمد داودزاده


ترکیب نفت مسجد سلیمان:
مهرداد طهماسبی،مجتبی بیژن ،موسی کولیبالی، میلاد خدایی، اسماعیل شریفات، سید امیر حسین امیری، فرشید پاداش، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام( 69 - علی غلام رضا پور)، هیثم هاشمی زاده( 39 - میلاد میداوودی)
سرمربی: علیرضا مرزبان
ترکیب نساجی مازندران:
محمدامین رضایی - مجتبی ممشلی - حامد شیری - لاشا توتادزه - جورجی گولسیانی - فرشاد فرجی - سیدمحمد میری( 65 - علی اضغر عاشوری) - سجاد آشوری - احمد عبدالله زاده - محمدمهدی نظری(45 - آرفنگ دافه) - رحمان جعفری(81- رحمان جعفری)
سرمربی: مجید جلالی
(فارس)
 مرزبان: عملکرد بازیکنانم راضی کننده نبود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: ‌ امروز خوب کار نکردیم و همه توپ ‌ها را از دست دادیم همچنین هیچ شانسی برای گلزنی نداشتیم.
علیرضا مرزبان جمعه در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: در نیمه اول بازی خواب بودیم و بازیکنان حرف یکدیگر را گوش نمی دادند، شاید روح شهید بهنام محمدی می ‌خواست ما بازنده میدان نشویم و در نهایت توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.
وی با بیان این که برخی مسائل به ما آسیب می زند افزود: بارها با بازیکنان صحبت کردم و گفتم باید احساساتمان را تغییر دهیم.
وی گفت: در نیمه اول به قدری بد بودیم که هفت بازیکن را می ‌توانستیم تعویض کنیم چرا که کیفیت بسیار بدی داشتیم و در نیمه دوم نیز فوتبال با کیفیتی ارائه ندادیم اما با سرعت دادن به بازی توانستیم 2 گل بزنیم.
مرزبان افزود: در اواخر بازی بازیکنان حریف از روی نیمکت توپی به درون زمین انداختند و این باعث شد ما جدی تر کار کنیم و نتیجه را بازگردانیم.
وی گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از نتایج دیگر به سود ما بود چرا که سپیدرود شکست خورد و فاصله ما با تیم های انتهای جدول بهتر شد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش امروز شرایط خوبی نداشت گفت:‌ من به شما حق می‌ دهم انتقاد کنید اما زمانی که تیم روی کارش تمرکز ندارد، نمی ‌تواند خواسته های خود را پیش ببرد.
مرزبان گفت: برخی مسائل ما را اذیت می‌ کند و ما هر چقدر حرف بزنیم تاثیر نمی‌ گذارد چرا که این مسئله به اتفاقات روز بازی ارتباط دارد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد انتقاد مربیان نساجی به کیفیت زمین، افزود: نساجی نباید به این مسئله اعتراض کند. آن ها روی چمن مصنوعی بازی می‌ کنند که کیفیت فوتبال را کاهش می ‌دهد به گونه ای که همه تیم ها برای بازی در مازندران استرس دارند.
وی اضافه کرد: تیمی که 15 بازی در چمن مصنوعی می ‌کند اعتراضش به این زمین عجیب است. اگر تیمی ‌زمین خوبی دارد و به این زمین معترض می ‌شود این مسئله را می ‌توانم بپذیرم‌ اما تیمی که چمن مصنوعی دارد و در هر بازی حریفان را دچار مشکل می‌ کند نباید این حرف را بزند.
وی در مورد وضعیت داوری‌های لیگ گفت:‌ هفته قبل یک پنالتی صد در صد ما گرفته نشد که اعتراضی نکردیم. امروز هم یک پنالتی ما اعلام نشد همچنین کارت هایی که داور به بازیکنان ما داد، نشان می دهد که وی اصلا با بازیکنان ما مهربان نبود اما در مقابل ما سعی کردیم به تیم آرامش دهیم و کیفیت ‌مان را بالا ببریم اگر چه در این دیدار ضرر کردیم.
جلالی: شایسته پیروزی بودیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شایسته پیروزی در مقابل نفت مسجد سلیمان بودیم اما آن گونه که تصور داشتیم بازی امروز منصفانه پیش نرفت.
مجید جلالی جمعه در نشست خبری بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمام تلاشمان را کردیم اما متاسفانه داور، بازی را از حالت منصفانه خارج کرد؛ واقعا چه معنی می ‌دهد که عده ای در کنار زمین می گویند وای به حال داور اگر تیم ما ببازد.
وی با بیان این که داور تلاش کرد هر چه ورزشگاه از او می ‌خواهد، انجام دهد افزود: ما باید چهار، پنج گل می ‌زدیم،‌ اما کسی که به عنوان داور وسط زمین بود و همه از او انتظار انصاف دارند، از درجه انصاف خارج شد و بازی را برگرداند.
وی گفت : به جز داور کسی نمی‌ توانست بازی را از دست ما خارج کند.
سرمربی نساجی گفت: ما شایسته پیروزی بودیم، اما داور در نیمه دوم این ‌قدر به حریف امتیاز داد و خطاهایی را به سود این تیم گرفت که اصلا خطا نبودند.
وی افزود: انتظار داریم کمیته داوران روی این مسابقه متمرکز شود و این موضوع بررسی شود، اگر تیم ‌های بزرگ باشند از آن ها عذرخواهی هم می‌ کنند اما ما نیازی به عذرخواهی نداریم.
وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که اشتباهات داوری را به سود نساجی می ‌دانست، گفت: من به شما حق می‌ دهم که نسبت به تیمتان تعصب داشته باشید و یک‌ جانبه از تیم‌تان حمایت کنید اما هر کسی که منصف باشد و بازی را منصفانه ببیند، می ‌تواند بر این مطلب صحه بگذارد که فقط داور بازی را عوض کرد. ما در نیمه دوم سه موقعیت تک به تک با دروازه ‌بان نفت خراب کردیم.
جلالی ضمن رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنانم به بهترین شکل بازی کردند و تیممان فوق‌العاده خوب بود اما باید بگویم که شاید نصف بیشتر خطاهایی که به سود حریف اعلام شد، خطا نبود.
سرمربی نساجی درباره اتفاقات آخر مسابقه و این که یکی از اعضای کادر فنی این تیم، توپی را به وسط زمین انداخت، گفت: نمی‌دانم چه کسی این کار را کرد(ایرنا)


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG