1403/02/06 23:24


276234
تاریخ انتشار: 1397/12/17 16:48
بی تدبیری مسؤولان برگزار کننده آزمون نیز خود دلیلی است که باعث ایجاد چنین فضایی شده و همواره خبرهای ناخوشایندی از برگزاری آزمون‌های استخدامی در استان کهگیلویه و بویراحمدشنیده می‌شود.

عصرجهان-اگر بگوییم تاکنون مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانسته‌اند یک آزمون استخدامی درست و حسابی و بدون حاشیه در استان برگزار کنند چیزی به گزاف نگفته‌ایم.

آزمون‌هایی که همواره تخلف و بی‌نظمی در آن هویدا بوده و چون استخدام‌ها و بکارگیری‌ها همیشه مسأله‌دار بوده به همین دلیل آزمون‌ها هیچ وقت با نظم و ترتیب و بدون حاشیه برگزار نشده است.
تاخیر در برگزاری آزمون که در کل کشور ساعت‌های آن مشخص است و همچنین بر هم زدن نظم جلسه و جلوگیری از برگزاری جلسه آزمون در استان کهگیلویه و بویراحمد مسبوق به سابقه است.
متاسفانه با ریشه‌یابی که صورت گرفته یکی از دلایل این گونه بی‌نظمی‌ها به وعده و وعیدهای انتخاباتی برمی‌گردد که نمایندگان مجلس در همه سال‌های اخیر به متقاضیان داده‌‌اند و برخی‌ها حق خود را فراتر از مر قانون و جلسه آزمون می‌دانند.
بی تدبیری مسؤولان برگزار کننده آزمون نیز خود دلیلی است که باعث ایجاد چنین فضایی شده و همواره خبرهای ناخوشایندی از برگزاری آزمون‌های استخدامی در استان شنیده می‌شود.
به گزارش فارس در تازه‌ترین نمونه از این بی‌نظمی‌ها همزمان با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه یاسوج درب حوزه امتحانی را برای جلوگیری از بیرون رفتن متقاضیان آزمون قفل کرده بودند و سر و صدای متقاضیان به جایی نرسید.
برخی از عوامل برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در یاسوج و دلیل تاخیر در برگزاری جلسه را جابجایی و ارسال اشتباهی دو کیسه از سوالات با حوزه امتحانی شهر دهدشت اعلام کردند.
همزمان با سراسر کشور ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 باید راس ساعت 8 صبح در سه حوزه یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار می‌شد.
2 هزار و 724 نفر در یاسوج، یک هزار و 312 نفر در دهدشت 651 نفر در گچساران در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کرده‌اند.

منبع/فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG