1403/01/10 14:50


276261
تاریخ انتشار: 1397/12/19 23:14
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه بازدید از دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از دریافت ۳۰ هزار اثر دانش آموزان خوزستانی توسط دبیرخانه استانی هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد‌.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، محمد تقی زاده، ظهر روز شنبه ۱۸ اسفندماه ۹۷ در حاشیه بازدید از دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: جشنواره استانی نوجوان سالم برای هفتمین سال پیاپی توسط اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در سطح مدارس خوزستان برگزار می شود.


وی در ادامه مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره استانی را گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس استان و شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این دوره از جشنواره در سطح مدارس استان است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه ابن جشنواره در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ایده پردازی، مقاله با رویکرد پژوهشی، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه داستانی و پویانمایی و نرم افزار و چند رسانه ای از جمله موضوعات بخش خلاقیت های دانش آموزی این جشنواره است.
تقی زاده اضافه کرد: الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه های ابتکاری حوزه پیشگیری از جمله موضوعات بهش ابتکارات مدرسه ای این جشنواره استانی است.


وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ هزار اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم رسیده است، تصریح کرد: از هرکدام از رشته های دانش آموزی ۵ اثر به عنوان آثار برگزیده تقدیر خواهند شد. همچنین در بخش والدین و معلمان نیز ۵ اثر به عنوان آثار برتر شناخته خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس خوزستان آغاز شده است و آموزش و پرورش خوزستان از همه ظرفیت های موجود برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده خواهد کرد‌/م-سایت اداره کل




Copy Right 2013 Artmis.ORG