1403/01/10 06:25


276268
تاریخ انتشار: 1397/12/20 21:21
پیش تر در آیین افتتاحیه "فولادآرنا" که باحضور سلطانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد٬مسوولان این باشگاه ٬گفته بودند ورزشگاه ۳۰ هزارنفری "فولادآرنا" با هزینه ی بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است . که به یکباره از سی هزارنفر به ۲۷هزار نفر تقلیل یافت!

عصرجهان؛محمد ابولیان (نوروزی)_ 

ورزشگاه ۲۷هزار نفری فولادآرنا (شهدای فولادخوزستان)که به علت برخی مشکلات از جمله پارکینگ و... از سوی کمیته برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر آمادگی برگزاری دیدارهای خانگی نماینده پرافتخار دیار کارون در این رقابتها را نداشت بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و رایزنی‌ مسئولین استانی بافدراسیون نشینان پایتخت، سرانجام مجوز برگزاری دیدارهای خانگی فولادسازان را گرفت و حتی قرار بود نخستین بازی رسمی این تیم در این ورزشگاه مدرن و با حمایت هواداران پرشورشان بامیزبانی از سپاهان اصفهان برگزارگردد.اماشولی مسئول برگزاری هیات فوتبال خوزستان باصدور اطلاعیه ی اعلام کرد: این دیدار حساس روز آدینه ۲۴ اسفندماه در ورزشگاه غدیر برگزارخواهد شد .

جدا از این تصمیمات اکنون آنچه این روزها بعنوان یک‌ پرسش بی پاسخ در نزد اهالی دلسوز فوتبال مطرح است کاهش سه هزار صندلی این ورزشگاه تازه تاسیس است٬ پیش تر در آیین افتتاحیه "فولادآرنا" که باحضور سلطانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد٬مسوولان این باشگاه ٬گفته بودند ورزشگاه ۳۰ هزارنفری "فولادآرنا" با هزینه ی بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است . که به یکباره از سی هزارنفر به ۲۷هزار نفر تقلیل یافت! کاهش آمار جایگاه تماشاگران این ورزشگاه نگارنده را به یاد دیگر ورزشگاه کلانشهر اهواز یعنی "غدیر" می اندازد که از ظرفیت پیش بینی پنجاه هزار نفری در نهایت به ۳۹ هزار نفری کاهش یافت٬ ورزشگاهی که به غیر از رویارویی های نمایندگان اهواز با تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در مابقی بازیهای خانگی سرخ آبی های اهوازی پذیرای اندک مشتاقان فوتبال می باشد.به قول نکته سنجی ۱۴ هزارصندلی در این دو ورزشگاه باکیفیت کجاآب رفته است... البته وقوع این چنین موارد و آمارهای ضد و نقیض وعدم شفافیت و پاسخ گویی ها در حوزه های مختلف در استان ما از پیشینه ی زیادی برخوردار است




Copy Right 2013 Artmis.ORG