1403/01/09 18:16


276283
تاریخ انتشار: 1397/12/21 09:55
رئیس آموزش پرورش هندیجان خبرداد:
پذیرش مسافر در مدارس هندیجان از طریق سایت ستاد اسکان و پذیرش حضوری از 28 اسفند‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود

عصرجهان-محسن محسنی نژاد در گفت و گو با خبرنگارما درهندیجان  اظهار کرد:باتوجه به نزدیک شدن نوروزی وسفرهموطنان به استان خوزستان وبندرهندیجان ۱۹ مدرسه درشهرستان هندیجان و یک مدرسه در شهر زهره همچنین  یک مرکز رفاهی فرهنگیان نیز با 24 اتاق مجهز در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی در شهرستان هندیجان خواهد بود.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان هندیجان افزود: آموزش و پرورش مسئولیت کمیته و ستاد اسکان فرهنگیان را برعهده دارد و از تمام ظرفیت‌ها برای پذیرش مناسب از همکاران فرهنگی و سایر مسافران استفاده خواهدکرد.
محسنی نژادادامه داد: امسال نیز پذیرش مسافر در مدارس این شهرستان به صورت اینترنتی و از طریق سایت ستاد اسکان به نشانی http://eskan.medu.ir نیز انجام خواهد شد و پذیرش حضوری در مدارس از 28 اسفند‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: پذیرش مسافر از طریق ستاد اسکان که در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان مستقر است انجام می شود.
محسنی نژاد همچنین عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای اسکان مسافرین با دستگاه‌های مربوطه و مدارس شهرستان صورت گرفته و جلساتی با مدیران،خدمتگزاران،سرایداران و مسئولین پذیرش مسافران برگزار شده است.
وی بیان نمود: همکاران ما مدارس را ازنظر ایمنی وامکانات بازرسی کرده اند تا نواقص احتمالی آن‌ها را برطرف کنند.
مدیر آموزش وپرورش درپایان از تمام مردم ایران دعوت کرد تا درایام عید باستانی نوروز از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی وگردشگری شهرستان هندیجان دیدن کنند.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG