1403/02/01 17:25


276421
تاریخ انتشار: 1398/01/09 10:59
معلم بهبهانی پیکر خود را برای آموزش دانشجویان به دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز اهدا کرد

بنا به گزارش دریافتی پایگاه خبری عصرجهان، مرحوم منصور تنوره از فرهنگیان شهرستان بهبهان و از طایفه روتلخی پیش از مرگ به بازماندگان وصیت کرد که پیکرش را پیشرفت آموزش پزشکی و خدمت به جامعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا کنند
پیکر این فرهنگی فرهیخته صبح روز جمعه با رضایت خانواده و طبق وصیت مرحوم بعد از مراسم تشییع در منطقه روتلخی شهرستان بهمئی و خواندن نماز میت، تحویل دانشکده علوم پزشکی اهواز شد.
ریس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در راستای تجلیل از این عمل خیرخواهانه در پیامی این اقدام را بنیان یک کار نیک و باقیات صالحات عنوان کرد.
متن پیام دکتر سید سعید سیدیان به شرح ذیل است:
والباقیات و الصالحات خیرٌ عند ربّک ثواباً و خیرٌ مَردّا
ارزش کارها به نسبت اهمیت و تأثیر فردی و اجتماعی قابل سنجش است و بر اساس معارف دینی، هر کس اثر نیکی را بنیان گذارد، نسبت به آثار آن تا هر زمان مأجور است.
مرحوم مشهدی منصور تنوره از جامعه فرهنگیان ایران اسلامی است که در وصیتش پیکر خود را برای پیشرفت در علم پزشکی و خدمت به جامعه پزشکی  و با نیتی خیر خواهانه وقف دانشکده پزشکی اهواز کرد ،اینجانب با سپاسگزاری از خانواده آن مرحوم  به رسم ادب و احترام از این عمل خیر خواهانه آن مرحوم  و با عنایت به اینکه خدمت به خلق عین عبادت خالق است، ضمن عرض تسلیت به شما خانواده ایثارگر ، این اقدام پسندیده را ارج می نهم و از خداوند متعال برای آن معلم ابدی  بهشتی جمیل و برای بازماندگان صبری جزیل آرزو مندم.
از ایزد رحمان توفیق نیل به اهداف الهی، انسانی و متعالی آن مرحوم  را خواستارم.
 دکتر سید سعید سیدیان
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

برچسب ها:
منصور تنوره ؛ بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG