1403/01/10 00:26


276590
تاریخ انتشار: 1398/01/22 23:27
در شهرآورد سرخ آبی های دیار کارون؛
شهرآورد سرخ آبی های دیار کارون، به سود شاگردان افشین قطبی خاتمه یافت تا نخستین پیروزی فولادسازان در ورزشگاه خانگی شان بدست آید

عصرجهان؛محمد ابولیان(نوروزی)
استقلال خوزستان (۱)...فولادخوزستان(۳)
⚽گلها: ایوب کلانتری (۹۰پنالتی) استقلال خوزستان لوسیانوپریرا (۲۲و۳۲) ،رافائل مسی (۴+۹۰) فولادخوزستان
▫کارت قرمز: ایوب کلانتری (۲+۹۰)،میثم شاه مکوندی (۶+۹۰) استقلال خوزستان/سینامریدی (۶+۹۰) فولادخوزستان
▪کارت زرد: ایوب کلانتری (۲۷)،میثم شاه مکوندی (۵۷) استقلال خوزستان/عارف غلامی(۴۳)،سینا مریدی (۶۷)٬ناصر سالاری(۹۰)فولاد خوزستان
▫داور: بیژن حیدری/کمکها: سعیدقاسمی، سیدیعقوب حجتی
▪هفته برگزاری: بیست وپنج لیگ برترجام‌ شاخاب پارس
▫زمان آغازبازی: ۱۷ پسین
▪تماشاگر: نزدیک به سه هزارتن
▫روزبرگزاری: پنج شنبه ۲۱فروردین ۹۸
▪دمای هوا:۳۴
▫دیداررفت: فولاد خ (۰)استقلال خ(۰)
▪بازیکن برترمیدان: لوسیانوپریرا
🔵استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، میثم کریمی، میثم شاه مکوندی، رضادرویشی(۵۵-وحیدنامداری) ، وحیدحمدی نژاد، رضا نعامی، وحیدخشتان، رامین داوودی(۶۲-مجتبی رمضانی)، ایوب کلانتری، مصطفی کیانی، امیر حسین باقرپور
▪سرمربی:سیدمحمدعلوی
🔴فولاد خوزستان:
ناصرسالاری، رضامیرزایی، فرزادجعفری(۴۵-سینامریدی)، حسن بیت سعید، سیامک کوروشی، فرزادجعفری، آکاهوشی(۷۲-مهدی زبیدی)، ایوب والی، لوسیانو پریرا(۸۳-صابر حردانی)، رافائل مسی ، میثم دورقی
▪سرمربی: سیدافشین قطبی
⚽رویش گلها:
(۲۲) پاس مناسب فرزاد جعفری درهجده قدم تیم میزبان و دهانه دروازه آبی پوشان به‌ لوسیانوپریرا برزیلی رسید تا این بازیکن با یک‌ ضربه تمام‌کننده نخستین گل فولاد سازان را به ثمررساند.
(۳۲)لوسیانوپریرا پس ازدریافت توپ ارسالی بازیکنان همدسته راه دروازه تیم حریف را در پیش گرفت و درعین حرکت بایک ضربه ی دقیق دروازه استقلال را روی پاشنه چرخاند تا برای بار دوم هم خود وهم تیمش را دو گله کند.
(۹۰) امیرحسین باقرپور بازیکن پرتلاش آبی پوشان پس از جا گذاشتن عارف غلامی آخرین سد دفاعی فولادسازان با ناصر سالاری تک ‌به تک شد و تا آستانه بازگشایی دروازه تیم میهمان پیش رفت که باشارژ سالاری نقش بر زمین شد٬و این چنین حیدری داوراین دیداردر سوت خود به نشانه نقطه پنالتی بسود آبی پوشان دمید.ایوب کلانتری بازیکن با تجربه استقلال پشت توپ قرارگرفت و با یک ضربه دقیق یکی از گلهای خورده را پاسخ داد.
(۹۰+۴) رافائل مسی با قدرت بدنی مثال زدنی و جا گذاشتن مدافعان آبی پوش درهجده قدم این تیم و از زاویه ی بسته با شلیکی سنگین دروازه استقلال را برای سومین بار فرویخت، تا کار استقلال را یکسره کند.
🔴رویداد ویژه:
(۷۰) شلیک میثم  شاه مکوند زاده درهجده قدم فولاد با برخورد به بازیکن همدسته در قعر دروازه سرخ جامگان جای گرفت اما حیدری داور سختگیراین دیداراین گل زیبا را مردود دانست؛ درپی این نظرقاضی میدان‌ بازیکنان آبی پوش به این رای وی معترض شدند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان- فولاد خوزستان

گزارش بازی:

در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برتر و از هفته بیست و پنجم این مسابقات تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کننده شهرآورد سرخ آبی های دیار کارون بودند. دیداری که به دلیل آبگرفتگی اطراف ورزشگاه غدیربا میزبانی فولادسازان برگزار شد. در یک سوی میدان شاگردان سید محمدعلوی ششمین سرمربی این فصل آبی پوشان قرارداشتند که اگردراین بازی به برتری می رسیدند با توجه به نتایج دیگر فانوس بدستان لیگ برترکمی به بقا امیدوار می شدند اما تیم استقلال در ادامه بازیهای چشم نواز و عدم نتیجه گیری دربرابرحریفان در این بازی هم علیرغم نمایشی از یک تیم جنگنده و پرتلاش این بارهم نتوانست در مقابل تیم قدرتمند و منسجم فولاد کاری از پیش ببرد.تا در نهایت با تحمل یک شکست دیگر بعنوان کاندیدای نخست سقوط به لیگ دسته یک معرفی گردد .
درسوی دیگر میدان شاگردان قطبی که در دو بازی گذشته خود در خانه طعم پیروزی را نچشیده بودند در این دیدار که به سبب آبگرفتگی ورزشگاه غدیر"نقش میهمان و میزبان را بازی می کردند. با ارائه یک بازی منطقی منسجم و رو به جلو در نیمه نخست با به ثمررساندن دو گل  پریرای برزیلی کار حریف نگونبخت را یکسره کردند. تا با خیالی آسوده روانه رختکن شون
٬درنیمه دوم هم همین رویه را با کمی افت و خیز تداوم دادندهر چند در دقیقه ۹۰ یک پنالتی را به آبی پوشان تقدیم کردند و برتری آنها دقایقی تحت شعاع این گل قرار گرفت اما گل مسی در چهارمین دقیقه وقتهای تلف شده این دیدار خیال نیمکت سرخ جامگان را نسبت به کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار حساس و مهیج آسوده کرد.

درگیری بازیکنان فولاد - استقلال خوزستان در دقایق پایانی


پیوست خبر به نقل از سایر رسانه ها
سیدمحمدعلوی :مقصر باخت استقلال خودم هستم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: متاسفانه بچه ها نتوانستند آن چیزی که می خواستیم در زمین اجرا کنند اما با این وجود مقصر این باخت خودم هستم.
علوی گفت: مقصر باخت استقلاب خوزستان خودم هستم
محمد علوی پنجشنبه پس از شکست مقابل فولاد اظهار داشت: در نیمه اول می ‌خواستیم در یک سوم زمین حریف دفاع کنیم که موفق ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم اگر چه حواشی بازی، کارما را خراب کرد.
وی با بیان این که از برخی دوستان انتظار نداشتم که چنین برخوردی کنند افزود: حق با سرپرست ما است و خیلی با او بد برخورد شد و حتی به او فحاشی کردند که زیبنده نبود.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: در نیمه دوم خوب بودیم و یک مقدار اشتباهات فردی باعث شد که گل دریافت کنیم. وی اضافه کرد: ۲ جلسه است که تیم در اختیار من است و نمی ‌توانستم در این مدت کار قابل توجهی بکنم.
وی در مورد داوری این دیدار گفت: چه در زمان بازیگری و چه در زمانی که مربی هستم هیچ گاه در مورد داور حرف نزدم،اما متاسفانه در این دیدار ما در جاهایی متضرر شدیم چرا که گل ما سالم بود و به اشتباه خطای هند اعلام شد، اگر آن گل درست گرفته می ‌شد نتیجه ۲ بر۲ می‌ شد.
علوی عنوان کرد: ما ۱۹ نفر بیشتر نیستیم و اگر بخواهیم هر روز ترکیبمان را تغییر دهیم کار سختی داریم. دستمان بسته است و یک مقدار طول می‌ کشد که افکارم را در تیم پیاده کنم. واقعیت این است که ما یک دفاع چپ بیشتر نداریم و اگر مصدوم شود دیگر کسی را نداریم که جایگزین او کنیم.
وی در مورد شرایط احمد آل نعمه و بازگشتش به تیم گفت: خیلی وقت است که او در کنار ما حضور ندارد. از مدیریت خواستم که حداقل اگر ممکن است آل نعمه در کادر فنی کنار من باشد.دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید
پریرا با گل‌هایی که زد اعتماد به نفس پیدا کرد
قطبی: ناراحتم از برخوردهایی که در بازی اتفاق افتاد/برخورد شدیدی با شاگردانم می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ناراحتم از برخوردهایی که در بازی اتفاق افتاد و برخورد شدیدی با بازیکنانم خواهم داشت.افشین قطبی در نشست خبری پس از برتری مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این برد را به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم، بازی مشکلی داشتیم. گل‌های خوبی دیدیم و بازی تاکتیکی به نمایش گذاشتیم. در زمان‌هایی بازی را از دست دادیم، اما بعد از گلی که خوردیم خوب عکس العمل نشان دادیم.وی ادامه داد: ناراحتم از برخورد هایی که در بازی صورت گرفت و برخورد شدیدی خواهم کرد و بازیکنان ما الگوهای جوانان هستند وعکس العمل ‌ها مهم هستند.
قطبی با اشاره به سیل اخیردر خوزستان گفت: از همه می خواهم که با کمها یشان به مردم سیل زده ادامه دهند و همه باید در کنار هم کمک کنیم که مردم دوباره به زندگی عادی خود باز گردند. سرمربی فولاد در مورد مسائل فنی بازی عنوان کرد: در زمان‌هایی چرخش توپ مان خوب بود و با صبر و حوصله فضا هایی ساختیم و گل اول ما یکی از بهترین ‌گل‌هایی بود که از زمان حضور من در فولاد زدیم. شیمبا با دو گلی که زد اعتماد به نفسش بالا رفته و این کمک می‌کند که در بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشد.
وی در مورد صحبت‌ هایش در کنار زمین گفت: چیز خاصی نبود، اعتراض‌های زیادی شنیده می‌شد و صحبتم این بود که کنترل بیشتری صورت بگیرد


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG