1403/01/10 11:54


276630
تاریخ انتشار: 1398/01/24 23:02
استاندار: طرح پایلوت لنده فرصتی است تا همه ظرفیت های این شهرستان بکار گرفت شود تا منجر به رشد و توسعه آن گردد و برای تحقق این مهم همه دستگاه های اجرایی و بخصوص مردم این شهرستان پای کار بیایند و با بنیاد علوی همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، علی محمد احمدی در نشست هماهنگی اجرای طرح پایلوت لنده با حضور نمایندگان بنیاد علوی در اجرای این طرح گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان طرح پایلوت محرومیت زدایی شهرستان لنده را یک کار اولویت دار و مهم  بدانند و نسبت به تسریع در اجرای آن تمام تلاش خود را با بنیاد علوی بکار بندند.


استاندار با بیان اینکه، مدیران تخصصی همه برنامه ها را با هماهنگی بنیاد علوی عملیاتی کنند، اظهار داشت: هر چند مشکلات اجتماعی و گیرساختاری در منطقه گاهی وقت ها مانع تسریع در کارها می شود، اما با تلاش، جدیت و تدبیر باید موانع را برطرف کرد.
احمدی با اشاره به اینکه از عملکرد ثبت اسناد و املاک استان در اجرای طرح پایلوت لنده رضایت ندارم، افزود: برای ایجاد اشتغال و وثیقه قراردادن بیش از پنج هزار سند مالکیت در این شهرستان، روند صدور اسناد بسیار ضعیف و کند است.
استاندار ابراز داشت: باید برای سرعت بخشی به این موضوع مهم چاره اندیشی شود و متولی امر اقدامات جدی و سریع به عمل آورد.
احمدی به پروژه بستر درمان این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه که زمین آن به مساحت بیش از سه هزار متر مربع تامین شده است هر چه سریعتر پیمانسپاری شود.
استاندار به پل وحدت موگرمون اشاره و تاکید کرد: این پل مراحل تشریفات آن به سرعت انجام گیرد و عملیات اجرای آن تا پایان اردیبهشت ماه امسال آغاز شود.
احمدی به تسریع در رونق اشتغال، ایجاد فضا و فرصت های کسب و کار و طرح های کارآفرینی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل در این خصوص نهایت همکاری با بنیاد را داشته باشند.
استاندار تاکید کرد: طرح پایلوت لنده فرصتی است تا همه ظرفیت های این شهرستان بکار گرفت شود تا منجر به رشد و توسعه آن گردد و برای تحقق این مهم همه دستگاه های اجرایی و بخصوص مردم این شهرستان پای کار بیایند و با بنیاد علوی همکاری کنند.
نماینده بنیاد علوی در اجرای طرح پایلوت لنده هم گفت: در میان ۱۰ طرح پایلوت در۱۰ استان کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد نسبت به دیگر استانها با شدت و جدیت بیشتری پیگیر اجرا و پیشبرد طرح محرومیت زدایی پایلوت لنده در این استان می باشد.
جلالی افزود: شرایط لازم از سوی دولت و بنیاد علوی برای پیشبرد این طرح فراهم و مردم هم تشنه خدمت هستند و باید همه تلاش ها بکار گرفته شوند.  
وی در خصوص ایجاد کار و اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: همه ظرفیت ها در روستاها شناسایی شده است و این روستاها سطح بندی شده اند و به تناسب این ظرفیت ها مشاوره های لازم برای ایجاد فرصت های اشتغال انجام می شود.
 به گفته جلالی در خصوص ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان لنده، تجربیات شهرستان های دیگر کشور که برخوردار از چنین شرایطی بوده بکار گرفته می شود.

برچسب ها:
لنده ؛ طرح پایلوت لنده ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG