1403/02/07 01:12


296733
تاریخ انتشار: 1398/01/30 16:54
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برنامه‌های هفته سلامت در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،امراله خانی با اشاره به شعار این هفته با عنوان مراقبت های بهداشتی اولیه، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت"  و اهداف آن، برنامه های اجرایی در طول این هفته را تشریح کرد.
وی افزود: همه ساله هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با محوريت شعار سال سازمان جهاني بهداشت و با هدف فرهنگسازي و اطلاع رساني در راستاي ارتقاي سلامت مردم در سراسر کشور برگزار مي شود.
وی با بیان اينکه سلامت مقوله‌اي بوده که با تمام اقشار و گروه‌هاي سني مرتبط است، ادامه داد: تامين و حفظ سلامت جامعه نيازمند مشاركت تمام دستگاه‌ها و همكاري عموم مردم است.
خانی تصریح کرد: برگزاری همایش پیاده روی، نشست پرسش و پاسخ با مردم، کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، چاپ  بروشور و پمفلت در سطح شهر و همچنین نصب بنر شهری با رویکرد برجسته کردن شعار هفته سلامت و اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام مدارس و تخصیص انشا در تمام مقاطع با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت است.
 وی تاکیدکرد: دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اتوبوس اطلاع رسانی ایدز، بازدید تیم ضربتی بهداشت محیط از صنوف حساس، غربالگری و مراقبت بیماران در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی وسرطان‌ها، عیادت از بیماران، ویزیت رایگان بیماران در روستا، معدوم سازی مواد فاقد شرایط بهداشتی از برنامه های این هفته در شهرستان لنده است.
 خانی خاطرنشان کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه، آموزش مردم در مساجد، صبحانه سالم در مدارس، مانور بازدید بهداشتی از محلات نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته سلامت است.

برچسب ها:
لنده ؛ امراله خانی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG