1403/01/10 19:34


296820
تاریخ انتشار: 1398/02/04 16:44
استاندار خوزستان خواستار تمدید ماموریت حسین زاده در استانداری است و در تلاش است تا پروسه اداری آن را تکمیل نماید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص شایعاتی در مورد استعفای خود از سمت این معاونت گفت: شایعه ای که در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده عاری از حقیقت است و استعفا نداده ام.


علی حسین حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:2 سال است که از دانشگاه به استانداری خوزستان مامور شده ام و 29 اسفند ماه گذشته پایان ماموریتم به استانداری بوده است.
وی اظهار داشت: بنا به نیاز دانشگاه به حضورم در این دانشگاه تا کنون با ادامه ماموریتم به استانداری موافقت نشده است اما با توجه به نیاز استانداری تمدید ماموریتم از سوی استاندار و مسئولان دانشگاه در حال پیگیری است.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه منتظر تصمیم دانشگاه و استانداری هستم و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود تابع آن هستم افزود: همین توضیحات را در معارفه معاونت جدید هماهنگی امور استانداری دادم ولی یک خبرگزاری به اشتباه خبر از استعفای من را در خبرگزاری خود منتشر کرده بود.
یک مقام آگاه در استانداری خوزستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: استاندار خوزستان خواستار تمدید ماموریت حسین زاده در استانداری است و در تلاش است تا پروسه اداری آن را تکمیل نماید و به هیچ وجه حسین زاده از معاونت سیاسی اجتماعی استانداری کنار نخواهد رفت.
حسین زاده در مهر ماه 95 به سمت معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب شد.
وی پیش از این ریاست دانشگاه علمی و کاربردی خوزستان را به عهده داشت و در کارنامه خود 2 دهه فعالیت دانشگاهی دارد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG