1403/01/29 00:24


296911
تاریخ انتشار: 1398/02/14 01:29
این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، دکتر تورج دهقانی مدیرعامل شرکت متن در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی نفت، (چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) از غرفه‌های پیمانکاران و تولیدکنندگان داخلی مستقر در سالن ۸ بازدید بعمل آوردند.


در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با سازندگان داخلی در خصوص لزوم حمایت از کالای ساخت داخل جلساتی را برگزار کردند.
بنابراین گزارش، با توجه به نامگذاری سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، کسب‌وکار و حمایت از تجهیزات ساخت داخل و تولید کنندگان داخلی ازجمله اهم دستورات وزیر نفت در این خصوص می‌باشد تا در این راستا به تحقق هر چه بیشتر زمینه‌های تولید و رونق کسب‌وکار  در کشور کمک شود.


پی نوشت:
حضور شرکت متن، در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌ نفت
آیین گشایش رسمی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با حضور مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت در ساعت ۱۴ بعدازظهر چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) افتتاح رسمی خواهد شد.
این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.
در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.
بنابراین گزارش، شرکت مهندسی و توسعه نفت در این نمایشگاه در قالب شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران حضور دارد و آخرین فعالیت‌های توسعه‌ای خود را، خصوصاً در حوزه‌ی منطقه‌ی عملیاتی غرب کارون ارائه‌ می‌دهد.
همچنین، شرکت متن در این نمایشگاه در بخش‌های مدیریت مهندسی نفت، تدارکات و خدمات کالا و روابط عمومی پاسخگوی مراجعه‌کنندگان می‌باشد.
لازم به ذکر است این نمایشگاه   ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت‎ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر برگزار می شود.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG