1403/01/10 15:45


296989
تاریخ انتشار: 1398/02/20 00:56
سحر رمضانی بازیکن ایذه ای تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان:
رمضانی: ما در این شهر زندگی میکنیم اما متاسفانه حتی زمین چمن برای تمرین به ما نمی دهند.لذا برای حفظ آمادگی بدنی مجبوریم در پارک تمرین کنیم. نبود مدیریت صحیح و عدم حمایت از بازیکنان و باشگاه ها باعث شده بازیکنان ایذه و خوزستان که در سطح بالایی قرار دارند جذب تیم های خارج از استان شوند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سحر رمضانی بازیکن ایذه ای تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفتگویی با انتقاد از متولیان ورزش، فوتبال و مسئولین ایذه اظهار کرد: عدم مدیریت درست در ایذه مجبوریم در پارک تمرین کنیم و متاسفانه جایگاهی نزد مسئولین نداریم.


این بانوی ایذه ای در ادامه به سوالات فیروز بیگلری خبرنگار ما در ایذه پاسخ داد.
عصر جهان: ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
سحر رمضانی متولد ۱۳۷۲ از شهرستان ایذه  استان خوزستان
عصر جهان: از چند سالگی و از چه تیمی فوتبال را شروع کردید؟
رمضانی: از سال ۱۳۸۵ زیر نظر خانم زهرا پور عبدی الفبای  فوتبال را آموختم و به همراه وی در مسابقات استانی آموزش و پرورش عنوان قهرمانی را کسب کردم و پس از آن به مسابقات  کشوری  دانش آموزی دعوت شدم.
عصر جهان: معمولا بانوان بیشتر سمت رشته های دیگر از جمله رزمی می روند چی شد شما فوتبال را انتخاب کردید؟
رمضانی: من از بچگی علاقه ی زیادی به فوتبال داشتم و تو مدرسه  با بچه ها بازی میکردم داخل کوچه هم با پسرها بازی میکردم اما هیچوقت نمیخواستم به عنوان یک حرفه بهش نگاه کنم دیگران که بازی من را تماشا می کردند لذت میبردند  و تعریف میکردند به خصوص معلم‌ ها برای زنگ ورزش داخل حیات مدرسه و بازی من تماشا  میکردند. یک روز که سرگروه  ها اومده بودند مدرسه من تو حیات داشتم بازی میکردم که آقای داریوش فرخ نیا که آن زمان به عنوان سرگروه به مدرسه ما اومده بود از بازی من خوشش  اومد و با هماهنگی مدیر مدرسه ما آقای سعید بندانی من را به تیم آموزش پرورش ایذه که خانم زهرا پورعبدی مربیگری رو برعهده داشت معرفی کردند. زمانی که اولین بار پام  تو سالن گذاشتم دیگه نتوانستم دل بکنم و باعث شد به طور جدی بهش فکر کنم.آن زمان دوم راهنمایی بودم و خانواده ام به خاطر درسم با ادامه ی فوتبالم  مخالفت کردن و همین باعث شد من به مدت سه سال از فوتبال فاصله گرفتم. ولی دوم دبیرستان یعنی سال ۱۳۸۸ مجددا  شروع کردم و در دی ماه ۸۸ به تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال دعوت شدم ولی متاسفانه به خاطر پاره ای از مسائل  نتوانستم تو اردوها حاضر باشم


عصر جهان: در چه تیم های حضور داشتید و چه عناوینی کسب کردید؟
رمضانی:فنی ترین بازیکن استان خوزستان در مسابقات دانش آموزی، چندین دوره کاپیتان استان خوزستان و شهرستان ایذه در مسابقات دانش آموزی  کشوری و استانی، خانم گل مسابقات دانش آموزی استانی،‌ از لیگ دسته ۲ استان  تا لیگ برتر کشور با تیم دانیال ایذه و نزدیک به ۱۰ قهرمانی و نائب قهرمانی استانی و کشوری در لیگ های مختلف، کاپیتان نفت امیدیه در لیگ ۲ کشور و صعود به لیگ ۱ کشور به عنوان کاپیتان تیم، حضور در تیم دزفول در لیگ یک کشور، ۳ بار دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال ایران، حضور  در تیم فوتبال استقلال خورستان در لیگ برتر کشور، حضور در تیم پالایش گاز ایلام در لیگ برتر کشور و امسال در خدمت تیم خوب ذوب  آهن اصفهان هستم.
عصر جهان: با توجه به اینکه فوتبال بانوان دیده نمی شود چه پیشنهادی در این خصوص دارید؟
رمضانی:پوشش های تصویری ، خبری و رسانه ها نقش به سزایی در دیده شدن فوتبال بانوان و همینطور جذب اسپانسر دارند.


عصر جهان: ایذه چندین بازیکن را در بخش بانوان هم در فوتبال و هم فوتسال و چندین نفر هم در رشته ‌های مختلف ورزشی به کشور معرفی کرده است اما امکانات که مختص بانوان در ایذه باشد نیست در این خصوص چه صحبتی خواهید داشت؟
رمضانی: ما در این شهر زندگی میکنیم اما متاسفانه حتی زمین چمن برای تمرین به ما نمی دهند.لذا  برای حفظ  آمادگی بدنی مجبوریم  در پارک تمرین کنیم. نبود مدیریت  صحیح  و عدم  حمایت از بازیکنان و باشگاه  ها باعث شده بازیکنان ایذه و خوزستان که در سطح بالایی  قرار دارند جذب  تیم های خارج از استان شوند  که تعداد این بازیکنان هم کم نیست که البته هر بازیکنی دوست دارد تو شهر خودش و یا حداقل برای استان خودش به میدان بروند
 ما بعد از فصل که  زمان استراحت است به آموزش بازیکنان میپردازیم  و دوست داریم دانشمان  را در اختیار دیگران قرار بدهیم اما متاسفانه به جای حمایت؛ کارشکنی و سنگ اندازی می شوند ما تمام تلاشمان را می کنیم که اسم ایذه را در کشور مطرح کنیم اما زمانی که به شهر خودمان برمیگردیم  حتی برای استراحت احترامی که در خور و شان جایگاه مون باشد از مسئولین دریافت نمیکنیم.
عصر جهان: آرزوی سحر رمضانی در فوتبال چیست؟
 سحر رمضانی آرزو نمی کند؛ آرزو  میسازد؛ با لطف خدا هر چی خواستم به دست آوردم. امیدوارم خدا همیشه اراده و پشتکارم  را برایم نگه دارد چون با وجود این  به هر چیز بخواهم میرسم.
عصر جهان: فوتبال و پیشرفت خود را مدیون چه کسانی میدانید؟
رمضانی: اول از همه مدیون خانواده ام هستم به خصوص مادرم که از همینجا دستش را میبوسم. و بعد آقایان سعید بندانی و داریوش فرخ نیا  و خانم ها زهرا پور عبدی و مینا بارانی  که خیلی چیزهایی که از این بزرگواران یاد گرفتم و همیشه با افتخار اسمشون را در هر محفلی یاد میکنم.
عصر جهان: الگوی فنی و اخلاقی ات کدام بازیکن است؟
رمضانی: در ایران کسی الگویم نیست اما بوده بازیکنانی که از بازی هاشون  لذت بردم اما کریس رونالدو و الکس  مورگان را الگوی خود میدانم
عصر جهان: سخن پایانی
رمضانی: از خانواده ام ، دوستام  و تمام کسانی که حامی من بودند، همینطور پایگاه خبری عصرجهان  که زحمت این مصاحبه را کشیدید تقدیر و تشکر میکنم.
گفتگو‌ از فیروز بیگلری

برچسب ها:
سحر رمضانی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG