1403/01/09 21:05


297016
تاریخ انتشار: 1398/02/22 00:19
هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر برابر میهمانش استقلال تهران به مساوی رضایت داد.

این دیدار شامگاه شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم 2 تیم در پایان 90 به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، محمدرضا قریشی، حسین ساکی، محمدرضا غبیشاوی (64 - عزیز سیدیکوف)، طالب ریکانی (73 - فاخر تهامی)، وینیسیوس فرانکو، جاناتان بالوتلی و میلاد جهانی (70 - رضا جبیره) به میدان رفت.
تیم اسقلال تهران نیز با ترکیب سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی (86 - داریوش شجاعیان)، ایسما ( 25 - مرتضی تبریزی)، گادوین منشا (46 - روح الله باقری) به میدان رفت.
محمدرضا اکبریان به کمک های مهدی الوندی و جلیل شعرانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی و روزبه چشمی از تیم استقلال تهران و حسین ساکی و محمد قریشی از تیم صنعت نفت آبادان در این دیدر با کارت زرد داور جریمه شدند.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در دقیقه 68 بدلیل اعتراض شدید از زمین بازی اخراج شد.
تیم صنعت نفت آبادان بازی را هجومی تر از استقلال تهران آغاز کرد و بارها با حرکات پا به توپ طالب ریکانی، میلاد جهانی و محمدرضا غبیشاوی نظم خط دفاعی استقلال را بر هم ریخت.
نفتی ها که با انگیزه خوبی وارد میدان شده بودند در همان دقایق ابتدایی بازی صاحب 2 موقعیت گلزنی شد که مهاجمان نفت در هر 2 بار مغلوب واکنش های سید حسین حسنی شدند.
از دقیقه 25 استقلال تهران نبض بازی را در دست گرفت هر چند در خلق موقعیت چندان موفق ظاهر نشد تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
استقلال تهران که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با آوردن باقری میانه میدان را در اختیار خود گرفت.
هر چقدر بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد استقلال فشار خود را بر روی دروازه صنعت نفت آبادان بیشتر می کرد و یک بار هم توپ این تیم تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی 34 امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG