1403/01/31 03:15


297140
تاریخ انتشار: 1398/03/02 23:49
نشست سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه با خبرنگاران شهرستان برگزار شد.

عصرجهان؛ فیروز بیگلری-در این نشست که ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه انجام شد سید امین سپهریان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از زحمات حسین محمدی رئیس پیشین این اداره تقدیر کرد.


وی در ادامه گفت : خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و باید تلاش کنند که جایگاه خبررسانی در سطح شهرستان با توجه به رسالتی که دارند احیاء شود.
سپهریان افزود : شما خبرنگاران در انعکاس واقعیت ها باید به رسالت سنگین خود عمل کنید و از حاشیه سازی های خبری که اسیب جدی را به جایگاه و شان خبرنگار وارد می کند پرهیز نمایید و جایی هم که لازم باشد برای خبرنگار حاشیه و مشکلی به وجود آورد قطعا ورود خواهم کرد و اجازه نخواهم داد حق و حقوق خبرنگاران ضایع شود.
سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت : اداره ارشاد این آمادگی را دارد در بالا بردن سطح کمی و کیفی کار فرهنگی مطبوعات با خبرنگاران همکاری کند و برنامه، جشنواره های مختلفی به مناسبت های گوناگون برگزار کند که نیاز به همکاری دارد تا به نحو احسنت این برنامه انجام شود.


وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد گفت: با توجه به فرا رسیدن سوم خرداد و روز آزاد سازی خرمشهر،نقش و کارکرد رسانه در زمان دفاع مقدس ،و تلاش خبرنگاران در تبیین و به قلم آوردن خاطرات ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در زمان حال و.... خواستار این موضوع شد.
در پایان صحبت های سپهریان، خبرنگاران نیز در خصوص بی توجهی به قشر خبرنگاران مباحثی را مطرح کردند.
پایان جلسه نیز تقدیر از فعالان عرصه خبر بود که به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

برچسب ها:
ایذه ؛ سید امین سپهریان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG