1402/12/29 08:47


297276
تاریخ انتشار: 1398/03/12 15:49
صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد با پوشش 650 دقیقه ای در روز قدس شور و شعور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان را به تصویر کشید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد، دکتر امیر رئوف  به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: با تجهیز و مستقر کردن 21 گروه خبری در همه شهرستان ها و بخش های استان، 11 گروه تولیدی و 5 گروه رادیویی و ارتباط رادیویی با خبرنگاران آزاد شهرستان ها شبکه استانی دنا توانست حضور باشگوه مردم ولایتمدار استان را به تصویر بکشد.


مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: سیمای استانی دنا در روز جهانی قدس در 8 اکیپ و مستقر شدن 50 نفر در جاهای مختلف 260دقیقه برنامه در قالب ویژه برنامه مقصد دیار قدس و پوشش راهپیمایی از زمان شروع راهپیمایی داشت که از این مجموع 84 دقیقه ارتباط زنده با شبکه های سراسری یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، شما ، قرآن، آموزش،پرس تی وی و ورزش  بوده است.
امیر رئوف از ارتباط زنده رادیو دنا با شبکه های سراسری و مراکز صدای استانها گفت: صدای استانی دنا با ویژه برنامه قدس پایدار به مدت 270 دقیقه و ارتباط زنده با شهرستان ها و بخش های استان به مدت85 دقیقه و همچنین شبکه های سراسری از جمله رادیو سراسری ایران، رادیو قران، رادیو جوان و رادیو فرهنگ به مدت 30 دقیقه داشته است.
مدیرکل شبکه دنا از فعالیت معاونت های خبر و فضای مجازی در روز قدس سخن گفت و اظهار داشت: خبر شبکه استانی دنا با 21 گروه خبری و پخش گزارش های مختلف از محل راهپیمایی ، ارسال خبر مکتوب به تهران، پخش خبر تلویزیونی و رادیویی به مدت 70 دقیقه توانست نقش مهمی را در به تصویر کشیدن حضور پرشور مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایفا نماید.
وی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز نیز توانست با تولید 30 گزارش تصویری از حضور مردم، تولید 5 کلیپ تصویری از جلوه های ویژه ، نشر عکس و پوستر، نشر مسیر های راهپیمایی، تولید 100 عکس از جلوه های ویژه حضور مردم، نشر پیام های دعوت مسئولان برای شرکت در راهپیمایی و.... نقش مهمی ایفا کند.
مدیرکل شبکه استانی دنا درباره فعالیت معاونت فنی که نقش موثر و زیربنایی در راهپیمایی روز قدس داشته گفت: ارسال تصاویر از نقاط مختلف استان، ارسال زنده سخنرانی از مصلی و تجهیز یک واحد سیار و یک گروه سه دوربین جهت ارسال تصاویر و اس ان جی از فعالیت های شاخص این معاونت است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG