1403/01/10 14:52


297620
تاریخ انتشار: 1398/04/07 03:30
در دیدار جمعی از جوانان شهرستان لنده با مسؤولان قضایی این شهرستان برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت در لنده به مهمترین مطالبه جوانان این شهرستان از دستگاه قضایی مطرح شد.

عصرجهان-به مناسبت هفته قوه قضائیه جمعی از جوانان شهرستان لنده با رئیس دادگستری شهرستان لنده دیدار و گفت‌وگو کردند.


در این دیدار مجتبی محمدی به نمایندگی از جوانان این شهرستان با تبریک هفته قوه قضائیه خطاب به رئیس دادگستری دغدغه‌های جوانان در حوزه دستگاه قضایی را یادآور شدو گفت: افزایش آمار طلاق در سطح شهرستان یکی از نگرانی‌های جوانان بوده که لازم است با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی درست مسؤولان فرهنگی و توجه جدی‌تر دستگاه قضایی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: افزایش افسار گسیخته اجاره بهای مسکن و مغازه در شهرستان نیز باعث نگرانی مردم شده که لازم است دستگاه‌های نظارتی شهرستان به این مهم توجه داشته باشند.
محمدی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خوب دادگستری و نهادهای امنیتی در استقرار نظم و امنیت در این شهرستان ادامه داد: ما جوانان شهرستان لنده از مسؤولان دستگاه قضایی خواستاریم در برخورد با مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکنند و با برخورد قاطع در این حوزه نظم و امنیت را دوچندان کنند.
وی به معارضان اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان اشاره و گفت: امیدواریم با برخورد به موقع دستگاه قضایی با معارضان پروژه‌های عمرانی در این شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه و عمران و آبادانی و حضور نهادهای خدمات‌رسان بیش از گذشته در این شهرستان باشیم.

برچسب ها:
لنده ؛ مجتبی محمدی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG