1403/01/10 02:04


297748
تاریخ انتشار: 1398/04/16 22:53
دعوای استقلالی‌ها در مورد جدایی مامه تیام با افشاگری یک مدیر برنامه وارد فاز تازه‌ای شد.

عصرجهان-باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر حاشیه‌های دعوای مجازی بین محمودرضا بابایی و پژمان منتظری است و مصاحبه‌های اخیر این دو استقلالی بازار داغی در فضای رسانه‌ای به ویژه هواداران آبی‌ها دارد.

محمودرضا بابایی در آخرین اظهارات خود پژمان منتظری را مقصر اصلی برخی اتفاقات از جمله جدایی مامه تیام از استقلال دانست و در آخرین مصاحبه خود گفت: راستی مامه تیام را چه کسی از استقلال فراری داد؟ ایجنتی که مامه تیام را به امارات برد، مدیر برنامه کدام بازیکن استقلال بود؟ در کویت چه کسی مرتب کنار تیام می‌نشست و به یک مدیر برنامه زنگ می‌زد؟

پس از آن پژمان منتظری که در مظان اتهام قرار داشت پاسخ اتهامات وارده از سوی محمودرضا بابایی را اینگونه داد.

منتظری بیان کرد: این آقا می‌خواهد جو را خراب کند. برای خراب کردن جو، چون مردم گرو را دوست ندارند یک بار می‌گوید پژمان او را به تیم آورده و به دلیل اینکه مردم به تیام علاقه داشتند می‌گوید منتظری او را از استقلال برده است. او از این کار‌ها می‌کند و کد می‌دهد و به یک باره سند دیگری رو می‌کند که به طور مثال مدیر برنامه پژمان و کی‌روش یکی است.

او درباره اینکه آیا به تیام ایجنت معرفی کرده است یا خیر گفت: چنین کاری را انجام ندادم. اگر ایجنت من با او یکی است خوب در هر حال ایجنت کارش همین است. همان طور که دوست خود این آقا که با هم خیلی صمیمی هستند ایجنت کاوه رضایی و مجید حسینی است و فکر کنم این آقا به این مدیر برنامه گفت این ۲ بازیکن را از استقلال ببرد و یا خود من را به قطر منتقل کند. اگر این کار را کرده پس من هم انجام دادم.

در تازه‌ترین اطلاع از وضعیت درگیری این ۲ استقلالی شخص سومی پیدا شده که مدعی است می‌تواند مقصر اصلی دعوای این دو فرد در جدایی مامه تیام را معرفی کند.

روزبه قدیمی مدیر برنامه تیام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در رابطه با قضیه تیام متاسفانه صحبت‌های محمود رضا بابایی درست است و وقتی که ما با تیام در کویت و برای عقد قرارداد بودیم، یک مدیر استقلالی تماس گرفت و خواهان بازگشت تیام شد، اما در همان زمان منتظری تماس می‌گرفت و توصیه می‌کرد که تیام با ناظمی یکی از مدیر برنامه‌ها تماس بگیرد و خواهان حضور تیام در عجمان امارات بود. من همراه تیام بودم و شاهد این ماجرا. البته در آن زمان نام تیم اماراتی را نمی‌گفتند و بعدا فهمیدیم که این تیم عجمان است و با اصرار‌های پژمان او به عجمان پیوست و توسط شهداد ناظمی قرارداد خود را با عجمان امضا کرد.

افشا گری این مدیر برنامه احتمالا فاز تازه‌ای از مسائل پشت پرده در استقلال را رو خواهد کرد و در ابتدای فصل این تیم باید با حاشیه‌های جدید مقابله کند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG