1403/01/30 10:47


297764
تاریخ انتشار: 1398/04/19 22:02
متن و حاشیه جلسه شورای شهرایذه؛
شهردار و اعضای شورای شهر از تلاش آقای صالح کیانی در مدت سه ماه سرپرستی تقدیر و از مردم راسفند و نوترکی بابت دفن غیر اصولی زباله های شهری عذرخواهی کردند

به گزارش خبرگزاری عصر جهان؛ جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر ایذه با حضور اعضای شورای شهر،اسدی زاده شهردار و ململی معاونت خدمات شهری شهرداری در ساختمان شورای شهر برگزار شد.
غلام اسماعیل وندی رئیس شورای شهر در این جلسه گفت: ضمن تبریک به آقای اسدی بازگشت را به فال نیک میگیریم و از ایشان میخواهیم که با انگیزه بیشتری به کارش ادامه دهد.


کوروش مرادی نایب رئیس شورای شهر گفت: ما مسئولین هر مقدار هم وظیفه خودمان را انجام دهیم در پایان آن چیزی که باقی می ماند اخلاق انسانی است، هیچ مسئولی بدون عیب نیست ما باید خطاهای همدیگر را گوشزد و همپوشانی کنیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
ایمان داودی عضو شورای شهر گفت: در حال حاضر شورا تمام اعتبارش را برای بازگشت آقای اسدی گذاشت و انتظار میرود ایشان اول تکریم ارباب رجوع که یک اصل مهم است را به نحو احسن رعایت کند و بعد هم به دنبال طرح ها وایده های جدید و به روز باشد.
روزبه حیدری دیگر عضو شورای شهر ایذه گفت: در مجموعه شورای شهر و شهرداری شاید اختلاف نظر و سلیقه که امری ذاتی است وجود داشته باشد اما کماکان برادری ها و برابری ها پا برجاست، هر کجا که نیاز باشد برای آبادی شهرم و خوشحالی مردم سرزمینم کمک میکنم.
خدارحم رشیدی عضو شورای شهر گفت: دفاع همه جانبه شورای شهر از اسدی به خاطر عملکرد موفقش بود، اعضای شورای شهر همچون سابق به عنوان بازوان و دست راست شهردار خواهند بود تا در این مدت باقی مانده چند پروژه ماندگار دیگر را افتتاح کنیم.
داود اسماعیل پور دیگر عضو شورای شهر ایذه گفت: در بدو ورود به ساختمان شورا با انتخاب اسدی به عنوان ۸ برادر پیمان بستیم که به مردم خدمت کنیم، خدارا شاکریم که مردم از عملکرد ایشان راضی بودند و از ایشان میخواهیم در این مدت به صورت فشرده کارها و روند پروژه ها را پیگیری کند وبه سرانجام برساند.


اسدی شهردار ایذه در این جلسه ضمن عذرخواهی از اعضای شورای شهر به خاطر مشکلات به وجود آماده گفت: از شما اعضای محترم تقاضا دارم همچون گذشته که یار و یاور ما در تمام زمینه ها بودید به ما کمک کنید چرا که چند فکر بهتر از یک فکر و چند دست بهتر از یک دست عمل میکنند.
اسدی افزود: بر خود لازم می دانم حال که قادر لایزال یک بار دیگر درب های خدمت به خلق را به سمت من گشوده است از زحمات تمام شهروندان و مردم بختیاری تبار تشکر و قدردانی کنم، مردمانی که اصالتشان به کوه منگشت تکیه زده و قلبشان همچون پاکی برف های کوه سفید می باشد، همان هایی که هر روز با طُرُق مختلف پیگیر وضعیت تعلیق اینجانب بودند.
و همچنین شایسته است تقدیری بلندبالا به استواری زاگرس همیشه قهرمان را پیشه بدارم به محضر مبارک استاندار محترم خوزستان، مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان، نماینده محترم مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر ایذه، فرماندار محترم شهرستان ایذه، امام جمعه محترم شهرستان ایذه، اعضای محترم شورای تامین شهرستان ایذه که در طول این مدت سعی برآن داشتند تا مشکل تعلیق را حل نمایند.
اسدی در پایان گفت : حقیر این نوید را به مردم و مسئولین شهرم میدهم که با انگیزه بیشتر و تلاشی مضاعف نسبت به گذشته به صورت شبانه روز کار میکنم  بتوانم سربازی موفق در امر خدمات شهری و عمرانی باشم.
ململی معاون خدمات شهری در این جلسه گفت: پیرامون مشکلات اخیر دفن زباله شهرداری ایذه چندین راهکار را در حال بررسی دارد و چند منطقه هم مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است که انشالله تصمیمی گرفته شود تا دیگر شاهد بروز مشکلاتی از این دست نباشیم.
در پایان شهردار و اعضای شورای شهر از تلاش آقای صالح کیانی در مدت سه ماه سرپرستی تقدیر و از مردمان صبور راسفند و نوترکی ها بابت دفن غیر اصولی زباله های شهر عذر خواهی کردند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG