1403/01/09 16:57


298013
تاریخ انتشار: 1398/05/07 23:39
ئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: بازگشت قیمت در سایت‌های انتشار آگهی می‌تواند تبعات منفی در بازار داشته باشد؛ چرا که دست دلالان و سودجویان را در بازار باز خواهد شد.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت ‌وگو با باشگاه خبرنگاران، از افزایش یک تا سه میلیون تومانی قیمت ایران خودرو در بازار خبرداد و اظهار کرد: این موضوع به عرضه کم در بازار برمی گردد چرا که همین امر می‌تواند تاثیر خود را در بازار داشته باشد.
وی در ادامه از بازگشت قیمت‌ها به سایت های انتشار آگهی‌های خرید و فروش خودرو خبر داد و گفت: این بازگشت، می‌تواند تبعات منفی در بازار داشته باشد چرا که می‌تواند دست دلالان و سودجویان را در بازار باز کند.
موتمنی معتقد است فضای مجازی به نوبه خود می‌تواند مثبت باشد، اما باید طبق قوانین نظام صنفی اجازه کسب برای آگهی پیش برود چرا که در غیر این صورت  افراد دچار مشکل می‌شوند.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودرو‌های قطعات مونتاژی و داخلی در بازار خبر داد و اظهار کرد: سمند ۷۶ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۷۴ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۷۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۹۳ میلیون تومان، تیبا صندوق دار ۵۲ میلیون تومان، تیبا هاچ بک ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا ۵۸ میلیون تومان، سراتو سایپا ۲۹۲ میلیون تومان، مزدا ۳۹۰ میلیون تومان، چانگان ۱۷۰ میلیون تومان است.
موتمنی در ادامه از کاهش ۲ میلیون تومانی پراید ۱۱۱ خبر داد و گفت: امروز قیمت این محصول به ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده، اما بقیه محصولات ثبات قیمت را در بازار تجربه کردند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG