1403/01/10 05:52


298078
تاریخ انتشار: 1398/05/17 01:29
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان:
حجتی نیا گفت : سهم مسجدسلیمان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استاني نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش و همچنین اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور ۳۰ درصد افزایش داشته است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری و با حضور خانم حیدری دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و همچنین تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل سالن جلسات  فرمانداری برگزار شد .
حجت الاسلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری با اشاره به اینکه جلسه کمیته برنامه ریزی در واقع مهمترین جلسه شهرستانی محسوب می شود اظها داشت: چرا که نتیجه این جلسات و جمع بندی ها مشخص خواهد کرد که روند توسعه شهرستان به چه شکل انجام میشود و نوع هدف گیری در راستای تحقق برنامه ها به چه سمت خواهد رفت .
حجتی نیا ضمن بررسی روند افزایشی اعتبارات شهرستان در سال ۹۸  بیان داشت: اگر ما امروز با رشد چشمگیر اعتبارات در شهرستان روبرو هستیم مدیون پیگیری ها و  تلاش های دکتر شریعتی استاندار محترم ،مهندس ظاهری نماینده تلاشگر و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان میباشیم که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.
سرپرست فرمانداری با بیان اینکه توزیع اعتبارات دارای الزاماتی هستند که رعایت این الزامات در توزیع و تخصیص اعتبارات به ادارات گام موثری در جهت نواقص و اجرای پروژه های شهرستان می باشند خاطرنشان کرد: معضل و مشکلات آب و فاضلاب شهرستان که سالهاست یکی از دغدغه های مهم این شهرستان بوده که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و درحال پیگیری از سوی این فرمانداری میباشدکه امید است با توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری این معضلات مرتفع گردند.
حجتی نیا گفت : سهم مسجدسلیمان از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استاني نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش و همچنین اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور ۳۰ درصد افزایش داشته است .
در پایان سرپرست فرمانداری با اشاره به حضور پررنگ و موثر مسئولین در حوزه های مختلف از قبیل شرکت در اعیادو نمازهای جمعه گفت:امیدواریم همواره مسئولین همراه و هم سوی مردم برای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب تلاش نمایند.

گفتنی است در این جلسه سرکار خانم حیدری دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان الزامات توزیع اعتبارات شیوه توزیع را نیز تبیین نمودند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG