1403/01/09 16:01


298133
تاریخ انتشار: 1398/05/21 23:51
بر خلاف نظر برخی دوستان حداقل 10 نفر از کهگیلویه و 2 نفر از حوزه گچساران حضور دارند. حالا بعضی دوستان که نقدی دارند، یا شناخت کافی ندارند یا به دنبال چیز دیگری هستند. خداوند همه ما را عاقبت بخیر بفرماید.

عصرجهان-انتشار اسامی اعضای شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که به شورای مرکزی تهران در قالب «شاجا» ارسال شد،(لینک) واکنش‌های متعددی در پی داشت. یکی از نقدهایی که در همان ابتدا بر این لیست وارد شد، این بود که «ستار هدایت‌خواه»، «خلیفه خلقی پور» و «شیخ پناهی» این لیست را بدون توجه به نیروهای اصیل جریان اصولگرایی و انقلابی برای تهران ارسال کردند و هیچ خبری از نام افراد اصیل اصولگرایی در آن نیست. همچنین بیان می‌شد که در این لیست نامی از نیروهای کهگیلویه بزرگ، گچساران و دنا نیست.
 در ادامه ترکیب شهرستانی اعضای شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را آورده‌ایم که تا حدودی این مسئله را برای مخاطبان شفاف سازی کرده باشیم.
فهرست اسامی اعضای شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
۱- ستار هدایتخواه (بویراحمد)
 ۲- شیخ صفدر پناهی (کهگیلویه)
۳- خلیفه خلقی پور (بویراحمد)
 ۴- کورش امیدی پور (بویراحمد)
۵- سیدعلی محمد دانشی (کهگیلویه)
 ۶- بهرام موحدزاده (بویراحمد)
۷- عبدالله جعفری (بویراحمد)
 ۸- محمدرضا دلبازمقدم (بویراحمد)
۹- سرهنگ پاسدار علی اصغر حبیبی (کهگیلویه)
 ۱۰- علی علیزاده (کهگیلویه)
۱۱- سیدعلی موسوی نور (کهگیلویه)
 ۱۲- محمدصادق درفشی (کهگیلویه)
۱۳- الاکس راهی (گچساران)
 ۱۴- حبیب الله پیشوا (کهگیلویه)
۱۵- غلام علی حبیب منش (بویراحمد)
 ۱۶- فریدون فاطمی زاده (کهگیلویه)
۱۷- شیخ محمدجواد جعفری (کهگیلویه)
 ۱۸- شیخ محمد غفاری زاده (بویراحمد)
۱۹- سیده زهرا موسوی (کهگیلویه)
 ۲۰- مریم گشتاسبی زاده (گچساران)
۲۱- زهرا مرادیان (بویراحمد)
 ۲۲- حسین فیاض بخش (کهگیلویه)
۲۳- مجتبی شریعتی (بویراحمد)
 ۲۴ – مرادعلی پیوند (بویراحمد)
25-سید میثم برجسته پور (بویراحمد)
 26- شیخ ابراهیم بهشت (بویراحمد)
زریر حجتی از روزنامه نگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این لیست با عنوان «شورای خوش خط و خال انحصار در توهم می غلطد؛ جوانان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران به هوش!» نوشت؛ جوانان انقلابی استان به هوش باشید! دوباره هم لیست اعضای شورای نیروهای انقلاب در پستوی سیاسی سیاست بازان بسته شد!
زخم انحصار، فراتر از حلقه بحران زای مرکز استان است و به کهگیلویه و گچساران با همه ظرفیت‌های انکار ناپذیرِ سرمایه‌های اجتماعی در گستره اقماری آن نیز سرایت کرده است!
درد را از هر طرف بخوانیم درد است! نمایندگان سابق و کاندیداهای مطرح انقلابی به محوریت شخصیت‌های بنام کهگیلویه و گچساران نیز سهمیه‌ای در این لیست ندارند!
یا للعجب! چه عجوزه‌ای است این حلقه شورای خودخوانده با ساختار بی ساختی که در مسیر بازنده بودن و خودکشی سیاسی، هر روز به شکلی پوست اندازی کرده و گروهی را می‌بلعد!
چگونه ممکن است کهگیلویه با آن همه وسعت و جمعیت و همچنین گچساران و باشت با آن همه اهمیت برای جریان انقلابی، هر کدام فقط یک نماینده از لیست سی نفره را به خود اختصاص داده باشند!
آری! حلقه انحصار هر روز تنگ‌تر می‌شود و نیروهای دلسوز جریان ارزشی به جرم انتقاد خیرخواهانه مورد تکفیر و زندقه قرار می‌گیرند و متاسفانه یکی پس از دیگری با لیست‌های فرمایشی به نام شورای نیروهای انقلاب حذف می‌شوند!
سئوال این است؛ لیستی که اغیار را در بر گرفته و انصار را کنار نهاده است چگونه می‌خواهد حافظ نام انقلاب باشد؟!
لیستی که نه رویش بلکه ریزش را در سایه انحصار طلبیِ جزم اندیشانِ دوران سیاه دوگانه سوزی به ارمغان آورده چه وجاهتی دارد که به نام نامی انقلاب امامین به مردم دیکته می‌شود؟!
زهی خیال باطل!
دوران قیم مابی و تصمیم سازیِ یقه بسته‌های دوگانه سوزِ و بعضاً تسبیح بدستِ متظاهر گذشته است.
دوران عوامفریبی و خودمحوری گذشته است!
فهم سیاسی مردم رنج کشیده استان در سایه نعمتِ امامینِ انقلاب بسی فراتر از کیدِ توهم پندارانی شده است که تحت نام شوراهای بحران ساز، مردم را به هیچ انگاشته‌اند!
بی شک بی اعتنایی مکرر شوراهای خودخوانده به جبهه گسترده انقلاب، خشم توده‌ها و نخبگان را در سرحدات استان برخواهد انگیخت، آنگونه که چنین شوراهایی در شعله‌های این خشم برای همیشه خواهند سوخت.
مردم فهیم استان!
گویا قرار نیست توهم پنداران رخصت دهند تا نبوغ سیاسی و فهم اجتماعی مردم در چهل سالگی انقلاب به نمایش در آید و دوران حاکمیت پر محنت سالهای سیاه مراکز ثروت و قدرت با گوهر اراده و اختیار جوانان انقلابی در هم ریخته شود!
انقلابی دیگر لازم است برای نجات جبهه واقعی انقلاب از پنجه مخوف آن دسته از مدعیانی که با یدک کشیدن نام انقلاب، اختاپوس فساد هفت سر را پرورانده‌اند....
 حلقه بحران زای شوراها چنان بی‌رحمانه بر پیکر جامعه بی‌رمق می‌تازد که آگاهان می‌دانند برخی هنوز در پوشش نام انقلاب مترصد احیاء رانت‌های خاص خود هستند و رگه‌های آن در چنین لیست‌هایی مشهود است.
به هوش باشید که در آستانه انتخابات، به تعبیر دکتر شریعتی؛ صداقت در مقابل سیاست عین خیانت است و از اینرو باید جبهه مردمی انقلاب در مقابل تزِ انحصار، آنتی تز خود را حمایل کند زیرا که سوای بی اعتنایی به سرمایه‌های انسانی در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران، همه داشته‌های بویراحمد نیز مورد بی اعتنایی قرار گرفته است!
سعه صدر مدعیان بسیار پایین است و با هر انتقادی راهگشا گروهی با برچسب‌های مختلف رانده می‌شوند...
دیروز قرعه تکفیر و زندقه به نام دهراب پور و روشنفکر افتاد و امروز به نام شما...!
شمای منتقد، جوان عدالتخواه، پایداری، نواصولگرایی، ارزشی و مردمی و ...
از اینرو همراهی و سکوت عین خیانت است و قلم‌ها و قدم‌ها را چون شمشیرها باید از غلاف بیرون کشید تا هر توهم و انحصاری در هم بکوبید و به زباله دان تاریخ بیندازید و ان شاءالله این مهم با موج بیداری مردم شدنی است و البته پاسخی است در خور به دهن کجی‌های چهل ساله شوراهای خودخوانده شیخوخیت!!!
این همان انقلاب برای نجات انقلاب است ولاغیر.
تغییر در ساز و کار «شاجا»
بنا بر این گزارش؛ یکی دیگر از مخاطبان در این باره نوشت؛ دوستان عزیز چند مطلب را به سمع و نظر شما می‌رسانم؛
 اولاً) قطعاً باید این را به خوبی بدانید که قبلاً شورای نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هم وجود داشت اما محدود به چند نفر خاص بود.
 دوماً) اما بر اساس ساز و کار جدید و ویژه‌ای که «شاجا» ایجاد و تعریف نموده است، تعداد را از لحاظ کمی و کیفی تغییر داده است.
سوماً) بزرگوارانی که قبلاً جزء لیست استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند، هستند و تعدادی جدید اضافه شده‌اند که کار بسیار درستی است.
 چهارماً) عزیزانی که مد نظر دوستان هست در شورای شهرستان حضور دارند و الان هم حضور دارند که قطعاً در صورت امکان از این عزیزان استفاده خواهند کرد.
پنجماً) این را باید بدانیم که سازوکار انتخابی اکثراً 70 درصد آن نماینده احزاب و تشکلات سیاسی رسمی کشور هستند.
ششم) اما در پایان باید دقت کرد که عزیزان بر چه مبنایی گفتند که یک نفر از کهگیلویه بزرگ و 1 نفر از گچساران عضو این شورای استان هستند.
هرگاه اکثر یا تمامی جلسات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود یک امر طبیعی است. ضمن اینکه بر خلاف نظر برخی دوستان حداقل 10 نفر از کهگیلویه و 2 نفر از حوزه گچساران حضور دارند.
 حالا بعضی دوستان که نقدی دارند، یا شناخت کافی ندارند یا به دنبال چیز دیگری هستند. خداوند همه ما را عاقبت بخیر بفرماید.
در حالی که از افرادی که نام اصولگرایی و نیروهای انقلابی را با خود به یدک می‌کشند، هوادارانشان انتظار دارند بر روی وحدت، همدلی و تلاش برای پیروزی این جریان بیش از هر چیزی تاکید کنند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG