1403/01/09 17:55


298323
تاریخ انتشار: 1398/06/12 20:10
حضرت آیت الله شفیعی به اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان تاکید کرد که کار مردم را بر قواعد دست و پاگیر ترجیح دهید و در هر لباس و تشکیلاتی که هستید مردم برایتان مهم باشند تا خدا از شما راضی باشد و پایدار بمانید

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، آبادگران جوان استان خوزستان عصر امروز سه شنبه با حضرت آیت الله العظمی شفیعی دیدار کردند


بنا به همین گزارش نماینده مردم خوزستان پس از عزض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام اشاره به خلقت انسان از منظر قرآن و چگونگی شکل‌گیری طوایف و اقشار مختلف در جامعه و ملاک قرار گرفتن شناسایی افراد و قبایل از یکدیگر در طوایف و قبایل از دیدگاه قرآن اشاره نمود.
 ایشان در ادامه افزود همه اقشار اقوام و احزاب ملاک برتری و تقربشان فقط تقوا می باشد و هیچ سیاهی از سفیدی و هیچ بلندی از کوتاهی برتری ندارد مگر به واسطه تقوای الهی.
 آیت الله شفیعی ضمن اشاره به تاریخچه کار گروهی و تشکیلاتی بیان داشت تنها راه پیروزی واقعی کار برای خدا و کار در مسیر رضای الهی چرا که اگر کار برای خدا نباشد هر تشکیلاتی با هر قدرت و ثروتی در نهایت فانی خواهد بود و تنها چیزی که باقی است  خداست پس برای باقی کار کنیم نه برای  فانی
 وی در ادامه ضمن اشاره به واقعه عاشورا و پیروزی امام حسین بر یزید زمان افزود، اگر امام حسین در آن زمان با این تفکر که خود و خانواده اش از بین می رود پس فانی میشود و برای خدا قدم در راه کشته شدن بر نمی داشت قطعاً پس از غریب به  ۱۴۰۰ سال پس از آن واقعه هرروز تازه و تازه تازه تر و باقی نمی ماند و اکنون این الگو برای همه بشریت میباشد و آشکار است که اگر در راه رضای خدا قدم گذاشتیم باقی می مانیم اگرچه جان و مال خود را از دست بدهیم .
آیت الله شفیعی در این نشست افزود که من جوانان را ترغیب و تشویق  می‌کنم به کار تشکیلاتی و دوری جستن از خودروی و خودمحوری و ضمن آرزوی توفیق برای جوانان  به خصوص جمعیت آبادگران جوان اظهار داشت انشاءالله پس از مدتی کار تشکیلاتی مجدد مایلم شما جوانان را در کنار خود ببینم و شما را در حد توان حمایت خواهم کرد.
 حضرت آیت الله شفیعی در پایان با دعای خیر، به اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان تاکید کرد که کار مردم را بر قواعد دست و پاگیر ترجیح دهید و در هر لباس و تشکیلاتی که هستید  مردم برایتان مهم باشند تا خدا از شما راضی باشد و پایدار بمانید.


 در این نشست که اعضای شورای مرکزی آبادگران جوان استان خوزستان حضور داشتند
 پیش از سخنان آیت الله العظمی ، حسین کلاه کج دبیر آبادگران جوان خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش از حضرت آیت الله شفیعی تشکر کردند از حمایت ایشان از جوانان و ایجاد روحیه در قشر جوان.
 کلاه کج در ادامه افزود که آبادگران جوان یک حزب ریشه دار با سابقه ۱۴ ساله باشد که در ۱۶ استان کشور فعالیت مستمر دارد و در برهه کنونی به دنبال ایجاد انگیزه در فضای انتخاباتی سالم بین مردم و گروه‌های سیاسی است.
 دبیر آبادگران جوان استان خوزستان ضمن اشاره به رسالت این جمعیت بیان داشت که آبادگران جوان استان خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع آوری جوانان خوش ذوق با نیات پاک و پتانسیل بالا می باشد تا در راه کمک به هم استانی های خود و ایجاد نقش آفرینی در سرنوشت  مملکت و  استان خود تلاش نمایند.
 حسین کلاه کج در ادامه افزود: اگر جوانان نسل اول انقلاب توانستند انقلاب شکوهمند اسلامی را به این مرحله برسانند  قطعاً جوانان و نسل سوم و چهارم هم می‌توانند با بهره‌گیری از تجربیات و کمک آن بزرگواران و با نیرو جوانی خود انقلاب را به سرانجام خود که  شکوفایی و بالندگی در همه جهات است برسانند و تقاضای ما از مسئولین و بزرگان انقلاب و نظام این است که واقعاً و جدا همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند به جوانان اعتماد کنند و جوانان هم نیز قدردان فداکاری و از خودگذشتگی بزرگان و فداکاران انقلاب باشد .
در پایان این نشست لوح تقدیری به پاس زحمات بیش از ۴ دهه آیت الله العظمی شفیعی در مسیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طرف جمعیت آبادگران جوان استان خوزستان به ایشان اهدا گردید و از ایشان تقدیر به عمل آمد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG