1403/01/09 21:10


298485
تاریخ انتشار: 1398/07/05 00:19
مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از اداره ارشاد اسلامی استان خواست به سایت‌های غیر مجاز مهلت دو هفته ای داده شود که مجوز فعالیت خود را اخذ کنند و از ارتکاب به جرم در زمان انتخابات خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، اولین نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در دادگستری استان برگزار شد.


بنا به همین گزارش مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست، با اظهار اینکه پیشگیری از وقوع جرم می‌تواند بسیاری از مشکلات انتخاباتی را برطرف کند افزود: وظیفه ما جلب اعتماد عمومی مردم است و اگر جلب اعتماد عمومی را در همه ی دستگاه ها داشته باشیم ،مردم راحت تر و ما هم دغدغه ی کمتری خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه مجریان و ناظران انتخابات توسط مردم رصد می شوند افزود: شعبه ویژه انتخابات در داگستری و دادستانی برای بررسی جرایم انتخاباتی راه اندازی شده است.
دادستان مرکز استان با اظهار اینکه وظیفه ی مسئولان ایجاد شور عمومی توأم با آرامش انتخاباتی است در خصوص سرو سامان دادن به فضای مجازی گفت :تعیین تکلیف فضای مجازی و سایت های غیر مجاز وظیفه ی مسئولان امر است و شایسته است در راستای عملی نمودن آن لیستی از آنها به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارسال شود.
وی از اداره ارشاد اسلامی استان خواست به سایت‌های غیر مجاز مهلت دو هفته ای داده شود که مجوز فعالیت خود را اخذ کنند و از ارتکاب به جرم در زمان انتخابات خودداری کنند.
کرمی با اشاره به لزوم بی طرفی مدیران در انتخابات آتی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید در ستاد‌های انتخاباتی حضور یابند و از عنوان مدیریت و اماکن دولتی سوء استفاده کنند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG