1403/01/31 04:22


298605
تاریخ انتشار: 1398/07/16 00:34
دادستان اهواز در بازدید از کوی مدرس، به مدیران شهری برای حل مشکل شبکه فاضلاب این منطقه، مهلت دو روزه داد.

عصرجهان-بیش از 20 سال از معضل شبکه فاضلاب اهواز می‌ گذرد؛ فرسودگی لوله های انتقال و آثار مخرب درختچه‌های کنوکارپوس بر زیرساخت‌های شهری دو عامل اصلی این معضل بزرگ معرفی می‌شوند اما روز به روز بر ابعاد این مساله افزوده شده ومشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است.

 بر همین اساس، از مجموع 2400 کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط اصلی انتقال فاضلاب اهواز حدود 900 کیلومتر آن از جنس بتنی و فرسوده بوده است.

عباس حسینی پویا دادستان اهواز امروز در حاشیه بازدید از کوی مدرس، اظهار کرد: در ادامه پیگیری‌ معضلات و مشکلات منطقه محروم کوی مدرس (خروسیه)  با توجه به دستورات رئیس کل دادگستری خوزستان، مهلت 48 ساعته‌ به مدیران شهری برای حل مشکلات داده شد.

وی افزود: در بازدید از این منطقه مقرر شد آبفای اهواز ظرف 48  ساعت نسبت به لایروبی محل اقدام کرده و پس از زیر سازی و آماده کردن نقطه لوله گذاری شده جهت آسفالت به شهرداری تحویل داده و شهرداری نسبت به انجام آسفالت اقدام کند.

 دادستان اهواز گفت: مقرر شد آبفای اهواز دراین مدت زمانی، با کارشناسی و بررسی‌های فنی طرحی در خصوص بر طرف کردن فاضلاب های جاری را آماده ارائه و اجرا کند.

حسینی پویا با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات این منطقه به طور جد در دستور کار است، عنوان کرد: مدیرعامل آبفا اهواز در دوماه گذشته، 5 مرحله حضور و بازدید میدانی در این منطقه جهت پیشرفت روند کار داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به جاری بودن فاضلاب در خیابان و معابر عمومی شهر اهواز همچنین تبعات اجتماعی و زیرساختی ناشی از آن، چند روز گذشته نیز  رئیس کل دادگستری خوزستان به دادستان اهواز دستور داد که به معضلات آب و فاضلاب اهواز رسیدگی کند.

منبع:فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG