1403/01/10 00:32


298807
تاریخ انتشار: 1398/08/06 22:22
نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به خاطر اتهام فساد اخلاقی مجبور به استعفا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  روزنامه پولیتیکو، در پی مطرح شدن اتهاماتی علیه کیتی هیل، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا در خصوص روابط جنسی نامشروعش با کارکنان کنگره، استعفای خود را از نمایندگی کنگره را اعلام کرد.


 این نماینده  زن آمریکایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: امروز با قلبی شکسته استعفایم را اعلام می کنم. این دشوارترین کاری است که تا الان انجام داده ام ولی بر این باورم که این اقدام بهترین کار برای حوزه انتخابیه، جامعه و کشورم خواهد بود.
وی متهم است که با یکی از کارمندانش در کنگره روابط نامشروع داشته است. کمیته اخلاقیات مجلس نمایندگان، تحقیقاتی را در این باره آغاز کرده است.
هیل این اتهام را رد کرده اما گفته است که قبل از آنکه در انتخابات پیروز شود با یکی از اعضای ستاد انتخاباتی‌ اش رابطه داشته است. او عذرخواهی کرده و گفته که رابطه‌اش «ناشایست» بوده است.
این نماینده 32 ساله گفته که قربانی اقدامات همسرش شده است. این در حالی است که چند عکس برهنه از وی به نشریات  درز کرده است.
هیل و وکلایش گفته‌اند که او یک مرحله پرفراز و نشیب طلاق را سپری می‌کند و آن عکس‌ها را همسرش برای انتقام‌گیری منتشر کرده است.




Copy Right 2013 Artmis.ORG