1403/01/09 18:15


298822
تاریخ انتشار: 1398/08/09 23:50
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با معلم اهوازی که در جریان آیین تکریم و معارفه مورد ضرب قرار گرفته بود از وی تفقد و دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت ظهر امروز پنج شنبه ۹ آبان ماه ۹۸ در دیدار با این همکار فرهنگی ، ضمن تفقد و دلجویی با اشاره به اینکه جایگاه معلم جایگاهی ارزشمند است ، گفت : به واحد های حراست و امور حقوقی دستور پیگیری این موضوع تا زمان حصول نتیجه را داده ام.


مودت با تاکید بر لزوم پیگیری و شناسایی فرد ضارب و احقاق حق همکار فرهنگی اظهار کرد : هرگونه اقدامی که موجب هتک حرمت جایگاه معلم شود از نظر ما محکوم و شایسته برخورد جدی است .
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با عنوان اینکه ، خود را خادم فرهنگیان میدانم ، افزود: فرصت ابراز نظر و انتقاد را حق همکاران فرهنگی دانسته و برای ایجاد این فرصت تلاش خواهم کرد.
به گزارش ایرنا نشست معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری با حاشیه‌هائی همراه بود.
 این نشست که با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش ، معاون سیاسی اجتماعی استانداری و جمع دیگری از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در سالن طلائیه این اداره کل برگزار شد.
هنگام سخنرانی محمد تقی زاده مدیر کل سابق آموزش و پرورش خوزستان یکی از فرهنگیان اهوازی در جای خود بلند شده و با صدای بلند نسبت به عملکرد وی معترض شد که در این هنگام ۲ جوان که معلوم نبود با چه انگیزه ای از بیرون وارد سالن شده بودند، با معلم معترض درگیر شدند.
پس از این موضوع تا لحظاتی جلسه به هم زده شد که در نهایت با ورود حراست ۲ جوان یاد شده و فرد فرهنگی معترض به بیرون از سالن هدایت شدند.





Copy Right 2013 Artmis.ORG