1403/01/10 12:52


299004
تاریخ انتشار: 1398/09/04 01:49
تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد با تک گل علیرضا منظمی بازیکن تیم ملی جوانان ایران، حریفش فولادخوزستان را در خانه شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر شاگردان علیرضا منصوریان در خانه پذیرای فولادخوزستان بودند؛ دیداری که امتیازات آن از اهمیت فراوانی برای ذوب آهن برخوردار بود و در نهایت هم این ماموریت انجام شد تا علیرضا منصوریان و تیمش دومین پیروزی فصل را جشن بگیرند.
گل ذوب‌آهن در این مسابقه توسط علیرضا منظمی بازیکن تیم ملی جوانان به ثمر رسید؛ بازیکنی که همین چند هفته پیش در چارچوب رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به همراه آریا برزگر دو مهاجم اصلی تیم بودند و نمایش‌های خوبی ارائه کردند و در دیدار برابر فولاد به خوبی از پاسی که بوحمدان در عمق خط دفاعی حریف فرستاده بود، استفاده کرد و با دو ضربه به توپ که اولی برای کنترل و پیش بردن تیم برد و دومی ضربه نهایی، تک گل ارزشمند و سه امتیازی تیمش را ثبت کرد.
البته منظمی که هنوز به 17 سالش نشده ، با توجه به سرعت بالایی که دارد، در پست وینگر چپ نیز توسط پورموسوی و منصوریان مورد استفاده قرار می‌گیرد و پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به ستاره ذوب‌آهن دارد.
مسیر زیادی پیش روی بازیکن جوان و مستعد تیم فوتبال ذوب‌آهن قرار دارد ولی او تاکنون از فرصتی که منصوریان در اختیار او قرار داده به خوبی استفاده کرده و بازگشت سبزپوشان اصفهانی به روزهای خوب، می‌تواند روزهای بهتری برای مهاجم جوان تیم نیز رقم بزند.

منبع: ورزش سه




Copy Right 2013 Artmis.ORG