1403/01/09 13:33


299005
تاریخ انتشار: 1398/09/04 01:51
سرمربی تیم فولاد در کنفرانس خود اعلام کرد: بازیکنانی که قدر لباس تیم فولاد را ندانند از این تیم کنار می‌گذارم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  جواد نکونام بعد از شکست یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و بد بودن ما به دلیل دو بازیکن جوانی بود که در میدان حاضر شدند و متاسفانه روی تک موقعیت هم ذوب‌آهن به گل رسید و شرایط برای ما سخت شد. نیمه دوم با تغییراتی که دادیم تحت کنترل ما بود که 2-3 موقعیت گلزنی داشتیم که از دست دادیم. دو نکته را دوست دارم بگویم: یکی آنکه بازی قبل با یک پنالتی اشتباه گل خوردیم، امروز هم داور پنالتی 200 درصدی ما را نگرفت؛ اشتباهات داوری واقعا به ما ضربه می‌زند. مساله دیگر هم اینکه یکی از بازیکنان را شب گذشته از دست دادیم و به خاطر شرایط بدی که داشتیم مجبور به تغییر ترکیب شدیم و چندین بازیکن اصلی خودمان را مثل آبشک در اختیار نداشتیم اما گلایه‌ای نکردیم و با تمام این مشکلاتی که داشتیم باید پیروز می‌شدیم و حداقل نتیجه منصفانه مساوی بود که بر اثر اشتباه داور  و اشتباه خودمان باختیم.

وی در مورد اینکه  شما هم مثل ذوب‌آهن خوب بازی می‌کنید اما نتیجه نمی‌گیرید، گفت: ما را با ذوب‌آهن مقایسه نکنید شرایط ما خوب است و دو بازی را به دلیل اشتباه‌های سهوی داوری از دست داده‌ایم و سه برد متوالی داشته‌ایم و تیمی نتوانسته بود ما را شکست بدهد؛ اما شرایط ما در این دو بازی فرق می‌کرد و بازیکنانی که قدر لباس تیم فولاد را ندانند از این تیم کنار می‌گذارم. باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است. از نام‌ها می‌گذرم و آنها را کنار می‌گذارم. آنهایی که برای فولاد زحمت می‌کشند، می‌مانند. شرایط ما در این روزها با توجه به مصدومیت و مریضی بازیکنان سخت بوده  ولی در نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد. بیت سعید شب قبل مریض شد و نیمه دوم مجبور شدیم به میدان بفرستیم و صالح حردانی هم سه روز با ما به دلیل مریضی تمرین نکرد.

نکونام  در مورد بازیکنان باتجربه تیمشان گفت: برخی بازیکنان مفید‌تری برای ما هستند با توجه به تغییراتی که می‌خواستیم بدهیم 6 بازیکن هم بیشتر نمی‌توانستیم جذب کنیم. در نیم فصل شرایط تیم را بهتر خواهیم کرد. آینده باشگاه فولاد فوق‌العاده روشن است و راحت به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم در این دو بازی هم اگر اشتباهات داوری نبود با امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم.

سرمربی فولاد درخصوص داوری دیدار با ذوب‌آهن گفت: این مسابقه دو صحنه داوری داشت که یکی از آنها قطعا و بدون هیچ شک و شبهه‌ای پنالتی بود؛ یک صحنه دیگر هم وقتی داور سوت را نزده بود، بازیکنان ذوب‌آهن به سمت زمین ما دویدند، توپ را بلند زدند و همان جا خطا گرفتند؛ کمک داور هم این موضوع را به داور گفت ولی داور ادامه بازی داد.

او اضافه کرد: در نیمه دوم هر وقت توپ به بازیکنان ذوب برخورد می‌کرد، روی زمین می‌افتادند؛ تیر که نیست، توپ است ولی آنها روی زمین می‌افتادند. واقعا خجالت می‌کشم راجع به یک سری مسائل صحبت کنم. اینکه بگوییم همه چیز خوب است و از آن طرف بازیکن خودش را بیاندازد، جای تعجب دارد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG