1403/01/10 15:05


299015
تاریخ انتشار: 1398/09/04 23:26
مدیر عامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مهلت ۳ ساله برای بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کشاورزی ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیر عامل بانک کشاورزی این استان،گفت: طبق قانون حمایت دولت از تولیدات کشاورزی، به کشاورزان برای پرداخت هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بدهی ۳ سال دیگر مهلت داده می‌شود که در صورت پرداخت اصل بدهی به بانک تمام سود‌ها و جرایم دیرکرد بخشوده خواهد شد.


▪️فرح بخش افزود: برابر بند خ ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه ۵۷۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات کشاورزی درسال‌های زراعی ۹۶ و ۹۷ اختصاص یافت.
▪️وی همچنین از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای جبران خسارات ناشی از سیل فروردین ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: دولت با تخصیص این اعتبارات به کشاورزان علاوه بر استمهال زمان پرداخت بدهی جرایم، سود‌های بانکی را نیز مشمول بخشودگی قرار داده است.
▪️مدیر عامل بانک کشاورزی استان همچنین از دستور العمل جدید دولت برای بخشودگی جرایم تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: برابر بند لام تبصره ۱۶ تمامی جرایم مربوط به این تسهیلات در دوسال اخیر در صورت پرداخت اصل بدهی به بانک بخشوده می‌شود.
▪️فرحبخش همچنین از تخصیص ۲۲۸ میلیارد تومان غرامت برای پرداخت به کشاورزان از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: از مجموع این اعتبار ۶۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی در ردیف پرداخت است.
▪️وی ادامه داد: امسال ۸ هزار و ۶۰۰ فقره بیمه نامه صادر شده است که ۱۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دارد

منبع:صدا و سیما




Copy Right 2013 Artmis.ORG