1403/02/01 07:43


299247
تاریخ انتشار: 1398/10/02 19:44
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده ۱۲۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 123 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان خبر داد.


سردار حیدر عباس‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس بهبهان از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.
این مقام ارشد انتظامی تصريح کرد: در اين عمليات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات تخصصی محل تردد خودروی تریلر، سمند و وانت پیکان حامل موادمخدر را در محور قلعه کعبی شهرستان بهبهان را شناسایی عملیاتی غافلگیرانه آنها را متوقف کردند.
سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده 123 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامي استان خوزستان پایان اظهار داشت: در این رابطه 4 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند/پایگاه خبری پلیس




Copy Right 2013 Artmis.ORG