1403/01/10 05:27


299730
تاریخ انتشار: 1398/11/28 11:39
شفافیت عملکرد کاندیدای مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی ،چرام ،لنده؛ مطالبه مدنی مردم است

عصرجهان؛یاداشت دریافتی-

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ

هر چهارسال یکبار ملت ایران بار دیگر پای صندوق های رای رفته و کاندیدا خودرا برای ورود به مجلس شورای اسلامی، جایگاه وکلای مردم که از اصلی ترین نهادهای قانون گذاری و ناظر بر اجرای آنها و رای به مسائل مهم کشور می باشد ، انتخاب می کنند .کم و کیف قضیه وقتی معلوم می شود که وی در مجلس شورای اسلامی پای چه طرح ها و برنامه هایی رای مخالف یا موافق می دهد و یا از حقوق مردمش دفاع می کند یا اصلا در جلسات حضور می یابد یا خیر.
همچنین برای حوزه ی انتخابیه خود چه قدر مفید بوده یا اصلا مفید نبوده؟
حال ما برخی از فعالان و دلسوزان آینده ی دیار و کشورمان با توجه به آرمان ها و اهداف مهمی که انقلاب اسلامی دارد با عنوان انتخاب فرد اصلح از شما کاندیداهای مورد نظر حوزه ی انتخابیه کهگیلویه،بهمئی ،چرام ،لنده خواهانیم:
1-ابتدا شفافیت مالی و هزینه های انتخابی و تامین این منابع از کجا و به چه طریقی هستند؟
2-خواهان ارائه ی طرح کلی از سیاست های اجرایی خود و برنامه های مورد نظر در ارتباط با حوزه ی انتخابیه وهمچنین سیاست های کلی نظام
3-شفاف سازی در ارتباط با ورود به مجلس شورای اسلامی از جمله شفافیت ها:-در ارتباط با ورود به کدامین کمیسیون و دلیل ورود به این کمیسیون؟
4-صراحتا موضع سیاسی خودرا اعلام فرمایید .
5-نظر کلی در رابطه با برخی قراردادها از جمله FATF,CFT,و از همه مهم تر مصوبه ی برجام ؟
6-آیا در ارتباط با استیضاح وزرا و ریاست جمهوری بر طبق اصول اساسی و معیشت مردم عمل می کنید ؟(ذکر دلیل و سند )
7-مهمترین بحث ، آیا برای معیشت و اقتصاد مردم و مسکن و ازدواج جوانان طرح و برنامه ای دارید که با دیگر وکلای مجلس به رای گذاشته و به تصویب برسانید ؟
حال با این وجود امیدواریم که بر این بیانیه صحه گذاشته و ما را با نظرات عقلی و نه نقلی خود آگاه سازید تا بر طبق تفکر و تعقل رای مان را به صندوق های رای بیندازیم .
شیوایی و رسایی کلام شما در این امر ،آینده ی انتخاب ها و جامعه ی ما را رقم خواهد زد و مطمئن باشید که این جوابیه ها در تاریخ ثبت و پیگیری و مطالبه خواهند شد پس امیدواریم که با دقت و در نظر گرفتن کلیه ی جوانب به قلم زدن بپردازید.
والسلام علیکم و رحمه و برکاته
28بهمن 1398




Copy Right 2013 Artmis.ORG