1403/01/31 16:16


299937
تاریخ انتشار: 1398/12/28 13:48
یاداشت│هادی جلالی زاده
اما مدافعان امروز و فردای این قانون شکنان بدانند ؛ که روزگاری دور یا نزدیک همین شکنندگان قانون و شرع مقدس که امروز حرمت حرم را شکستند فردا نوبت خود مدافعان امروزشان است ؛ و روزی خواهد آمد که حرمت خودتان را هم خواهند شکست

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

عصرجهان؛ هادی جلالی زاده
آنانی که چنین عمل وقیحی انجام دادند و خودسرانه به این کار بسیار زشت و ناپسند دست زدند، قانون شکنانی هستند که چندین سال است دیوانه وار به قانون لگد می‌زنند تا جایی که متاسفانه کمر قانون را شکستند. خطر این فرقهای آتش به اختیار بارها توسط دلسوزان واقعی گوش زد شد، اما ظاهرا پشت‌ پرده این قانون شکنان غولی به نام قدرت و ثروت و امنیت نهفته است که مجریان و ناظرین قانون را خلع ید میکند. این حرمت شکنی حرم توسط چنین عناصر معلوم الحالی مسبوق به سابقه است، درسال ۷۶ و ۷۷ دوبار متوالی این عمل زشت در جوار حرم حضرت معصومه(س) انجام گرفت. در سالهای ۸۸ و ۸۹ حرمت حرم امام خمینی، رهبر فقید انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال آن پیر سفر کرده در حضور جمعیت انبوهی از ملت توسط این جماعت تکرار شد، اما آنی که در رسیدگی توسط قوه قضاییه انجام شد و محکوم شد مدافعان حرم حضرت معصوم س و امام خمینی(ره) بودند و نه حمله وران و حریم شکنان، چون آنها از پشتوانه امنیتی و با درصد اطمینان بیشتری برخوردار بودند و هستند ؛ زمانی که حرمت حرم حضرت معصومه س در حمله به رئیس مجلس جناب آقای دکتر لاریجانی نماینده مردم قم با پرتاب نمودن مهر و کفش شکسته شد، گر چه به ظاهر امر حمله کنندگان شناسایی و محاکمه شدند، اما هنگام اجراء حکم مجرمان به حداقل رسیدند و حامیان پشت پرده آنها که می‌شود از آنها به عنوان امران چنین حوادثی یاد کرد، با تمام توان به میدان چانه زنی آمدند و در نهایت نگذاشتن احکام به طور کامل اجراء و مجرمان به نحو احسن متنبه گردند و به سزای اعمال خلاف خود برسند؛ تازه بعضی ها معتقد بوده و هستند که مقصر آن حادثه رئیس مجلس بود و‌ نه متخلفان و حرمت شکنان ؛ شاید هم روز ۲۲ بهمن و خالقین آن مقصر بودند، زیرا رئیس مجلس سخنران این یوم الله در حرم بود که مورد تعرض قرار گرفت !!! کما اینکه یادم هست در سال ۷۶ در حمله به برادر مقام معظم رهبری در جوار حرم و جراحات وارده به ایشان وی را مقصر کردند و‌ حتی چند نفر از همراهان ایشان محاکمه و مجازات شدند !!!!
حال که مقام معظم رهبری سفر زیارتی هر ساله خود به مشهد مقدس را به خاطر عدم شیوع ویروس منحوس کرونا کنسل نمودند و بحث سیئه و حسنه را که از مباحثی فقهی و شرعی هستند در شیوع این بیماری مطرح نمودند، از طرفی شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا در راستای حفظ جان مردم مسلمان و فتاوای رهبری به عنوان ولی حاکم مسلمین و سایر مراجع عالم تشیع متفق القول اعلان کردند که‌ برای مبارزه با این بیماری و‌ نجات جان بشر مسئولین از همه ابزارها لازم استفاده نمایند. نمازهای جمعه و جماعات را که جزء فرائض دینی شرعی سیاسی‌ اجتماعی و‌ فرهنگی هستند در همین راستا تعطیل نمودند. چه حجت شرعی یا عقلی هست ‌که به نام دین و مذهب تعدادی اجازه دارند در محضر مردم و مسئولین هتاکانه حریم حرم را بشکنند و در حاشیه امن هم قرار بگیرند ؟؟؟

این گروه قلیل از چه حاشیه امنیتی خاصی در این مملکت برخوردارند ؟؟ آیا مردم نباید بدانند ؟؟؟

در تاریخ به اثبات رسیده هر وقت قانون شکسته شد‌ و کمرش در مقابل لگدها و قلم ها و فریادهای قانون شکنان خم گشت دین مذهب‌ و‌ شرع مقدس نیز به دست همین لگدمالان سیلی محکمی خورد: یقین دارم در‌ ساعت ها و روزهای آینده بعضی ها با قلمشان با کلامشان و با قدمشان و با نفوذشان به یاری هتاکان حریم شکن خواهند آمد، ضمن پاک نمودن صورت مسئله و تبری مجرمین این خیانت بزرگ نوک پیکان و قلم خود را متوجه مسئولین امر و مصوبات شورای تامین استان و شورای عالی امنیت ملی و‌ ستاد مبارزه با کانون کرونا خواهند نمود،راما مدافعان امروز و فردای این قانون شکنان بدانند که روزگاری دور یا نزدیک همین شکنندگان قانون و شرع مقدس که امروز حرمت حرم را شکستند فردا نوبت خود مدافعان امروزشان است و روزی خواهد آمد که حرمت خودتان را هم خواهند شکست !!!! مردم شریف و آگاه و بصیر ایران و قم بدانند که میدانند این حرکت ها و این جماعت قانون شکن از عقبه ای به نام قدرت ثروت و امنیت برخوردارند و تا این عقبه شناسایی و به مردم معرفی نشود و هویت آنها به صورت شفاف هویدا نگردد این فرقه ها به اعمال زشت خود ادامه خواهند داد و‌ جامعه شاهد تکرار این حوادث تلخ خواهد بود.
هادی جلالی زاده

قم المقدسه
۲۷ اسفند ۹۸


پی نوشت:
شایان ذکر است در پی اعلام تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با تایید تولیت های این دو مکان مقدس، عده ای افراد معلوم الحال با تجمع در مقابل درب های حرم مطهر، اقدام به شکستن بخشی از درب ساعت حرم مطهر کردند.
در حالی که این اقدام با انتقاد و اعتراض مردم قم همراه بود، نیروهای انتظامی اقدام به متفرق کردن این افراد کردند.
هتک حریم آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حالی از سوی عده ای معلوم الحال صورت گرفت که قطعا هیچ فرد منتقدی نسبت به تصمیم بسته شدن درب های حرم، حاضر به وارد شدن آسیب به حرم مطهر نیست.


دستگیری 11 نفر در پی هتک حرمت به حریم حرم حضرت معصومه(س)

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری 11 نفر در پی هتک حرمت به حریم حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.


درخواست از آیت‌الله رئیسی برای برخورد با عاملان هتک حرمت به حرم‌‌های اهل بیت
انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی ایران طی نامه‌ای هتک حرمت به حرم‌های حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را محکوم کرده و از رئیس قوه قضائیه خواست با حرمت‌شکنان برخورد قاطعانه صورت گیرد.


هیئات مذهبی قم هتک حرمت به حرم کریمه اهل‌بیت(ع) را محکوم کردند
جمعی از هیئات مذهبی قم با صدور بیانیه ای هرگونه هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) را محکوم کردند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG