1403/02/07 11:49


299953
تاریخ انتشار: 1399/01/01 15:57
سنائی افزود: با انتخاب شهرستان به عنوان پایلوت توسعه، مکاتبات، پیگیریها و جلسات متعددی در سطح شهرستان، استان و کشور برای از سرگیری عملیات اجرایی ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولتی شهرستان بهمئی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، اولین محموله از تأسیسات ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولتی شهرستان  بهمئی شامل (بتن‌های پیش‌ساخته) در محل احداث ایستگاه تخلیه شد
فرماندار بهمئی با بیان این مطلب که ضعف ولتاژ و ناپایداری برق یکی از مشکلات اساسی شهرستان است گفت: کلنگ احداث ایستگاه و خط انتقال برق شهرستان در سال ۸۶ به زمین زده شد لیکن تا سال ۹۷ به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود.
سنائی افزود: با انتخاب شهرستان به عنوان پایلوت توسعه، مکاتبات، پیگیریها و جلسات متعددی در سطح شهرستان، استان و کشور برای از سرگیری عملیات اجرایی ایستگاه انجام شد. نتیجه این پیگیریها آغاز عملیات احداث خط انتقال در سال ۹۷ بود که این پروژه در اسفند ماه ۹۸ به پایان رسید. خوشبختانه در آغاز سال ۹۹ اولین محموله از تاسیسات ایستگاه نیز وارد شهرستان شد.
فرماندار بهمئی ضمن ابراز امیدواری مبنی بر راه‌اندازی ایستگاه و حل مشکل برق شهرستان تا اواسط تابستان امسال، از تلاش و زحمات مسئولین، به‌ویژه وزیر محترم نیرو، استاندار محترم، معاون محترم عمرانی استاندار، مدیرعامل محترم برق منطقه‌ای خوزستان و مدیر عامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان تشکر و قدردانی کرد.

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG