1403/02/01 08:44


300380
تاریخ انتشار: 1399/02/11 01:00
طنز│به قلم محمد شریفی
ماده خر سلیمان اسکورت شدید می شد، یک کیسه مخمل منجق دوزی شده به پشت ماده الاغ فوق الذکر بسته شده بود که پشکل ها یا همان عنبرنسارا بدون تلفات بسته بندی شوند.

 پایگاه خبری عصرجهان؛محمد شریفی🖋️

دلم هوس آش کارده بهبهان کرده ، دلم گوشت خروس می خواهد،کاش  آقا میرابوالفتح زنده بود، پیشش هم کباب خروس می زدیم تو رگ و هم برایمان دعای نظربند و دفع کرونا می نوشت ، بر جد واجداد چین و ماچین لعنت که تخم و ترکه کویید۱۹ را انداخت و بعدش مثل باد در تمام دنیا تکثیرش کرد. امروز ناپرهیزی کردم از خانه بیرون زدم به کوچه باغ های انار سرک کشیدم، در نیمه ی اول اردیبهشت ۹۹ آسمان عشق بارش و باریدن کرد، گلها ی  انار را تگرک برد، خروس گل عنبر بازهم بانگ بدمجال سرداد، چند سگ ولگرد روی لاشه ی بز کرمعلی دلی از عزا در می آوردند، ماده خر سلیمان اسکورت شدید می شد، یک کیسه مخمل منجق دوزی شده به پشت ماده الاغ فوق الذکر بسته شده بود که پشکل ها یا همان عنبرنسارا بدون تلفات بسته بندی شوند.
امروزه قیمت عنبرنسارا از شیر مرغ و جون آدمیزاد و دلار آمریکا گرانتره، گاو براتعلی زد روی دست گاو میرزا آغاسی، صبحانه به غیر از نان تیری و کره وعسل راضی نمیشه،  نورمحمد دوباره جن زده شد، بساط شات و شیت راه انداخت و چند جغله ی شیطون دورش جمع شدند.
ماهپری از بالای دیوار بلند بلند میگه ، نورمحمد باز چه مرگته؟ الهی کرونا و کوئید۱۹ بگیری.
همه ی این آتشا از گور کرونا بلند میشه گل عنبر،، اگه پاشدی و دیدی عامو قلندر به کوزه افتاد و جا تره و از بچه خبری نیست نگی آمیرزا چیزی نگفت...؟!.


برچسب ها:
محمد شریفی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG