1403/01/31 20:57


300656
تاریخ انتشار: 1399/03/15 14:01
پزشک استقلال خوزستان:
اکنون تمام بازیکنان استقلال خوزستان در مهمانسرای باشگاه مستقر هستند، افزود: سعی می‌کنیم در طول این مدت تمام نکات بهداشتی بازیکنان از جمله فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنیم تا سلامت بازیکنان حفظ شود.

پزشک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: رعایت کردن همه پروتکل‌های بهداشتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و اگر باشگاهی ادعا کند که این کار را انجام داده دروغ گفته است.

صادق نوروزی چهارشنبه در حاشیه گرفتن تست کرونا از بازیکنان استقلال خوزستان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بازیکنان در زمین بازی نفس در نفس یکدیگر هستند و غیرممکن است که با یکدیگر تماس بدنی نداشته باشند لذا این موضوع کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.
وی بیان کرد: چند روز پیش تست اولیه کرونا از تمام بازیکنان گرفته شد که خوشبختانه جواب تست همگی بازیکنان منفی بود.
پزشک تیم استقلال خوزستان گفت: در راستای رعایت نکات بهداشتی و برای اطمینان از سلامت بازیکنان و کادر فنی، ظهر امروز یک مرحله تست pcr  از تمام اعضای باشگاه گرفته شد که پس از مشخص شدن جواب این تست‌ها تمرینات خود را برگزار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه اکنون تمام بازیکنان در مهمانسرای باشگاه مستقر هستند، افزود: سعی می‌کنیم در طول این مدت تمام نکات بهداشتی بازیکنان از جمله فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنیم تا سلامت بازیکنان حفظ شود.
نوروزی بیان کرد: حتی اگر جواب تست‌های بازیکنان منفی باشد، ممکن است در چند روز آینده یک نفر ناقل بیماری باشد لذا همه تیم‌ها مجبورند هر چند روز یک بار تست گیری کنند و این موضوع هزینه بسیاری برای باشگاه‌ها دارد.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۳۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک جای گرفته است.

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG